• mfe

Min 7-månaderskille gör "billjud" med munnen!!

LillGris skrev 2013-07-25 21:43:27 följande:
    Om du är en Bra Mamma köper du givetvis en riktig bil till honom. Det går bra med begagnad från blocket. Lycka till!
    men vadå begagnad? inte kan han ha en begagnad!! måste ju vara en sprillans ny, alla kommer ju skratta åt han annars!
  • mfe
    LillGris skrev 2013-07-25 22:03:54 följande:

Förlåt, det var min hippieflummiga sida som talade :/
    jaaa, det hoppas jag verkligen!! sätt inte andra föräldrar i skiten nu :(
  • mfe
    LillGris skrev 2013-07-25 22:08:32 följande:

Nu skäms jag jättemycket. Dels för att jag gav dåligt råd, dels för att jag inser att det är MITT fel att sonen blev mobbad på ÖF av de andra 6månadersbarnen :(
    har du bara köpt en begagnad bil till din son? då förstår jag verkligen att han blev mobbad................... jag har bara en dotter på 1,5 år och hon sminkar jag varje dag så hon är fin inför killarna och då kan hon skaffa en kille med en RIKTIG bil...
  • mfe
    LillGris skrev 2013-07-25 22:14:16 följande:
    Åhhhh ångest!!! Men jag har köpt en splitterny stavmixer och elvisp till dottern på 3 veckor! Henne ska jag inte förstöra iaf! Men tror ni hon kan leka med mixern redan eller ska man vänta tills hon är äldre, två tre månader? Det känns viktigt att hon kan hantera den när det är dags för smakisar så hon kan laga sin egen mat. Som en Riktig Kvinna.
    vänta inte! hon måste kunna hjälpa till i hemmet innan hon är året, annars är ju hon förstörd för framtida män, HALLÅ tänk lite...
  • mfe
    LillGris skrev 2013-07-25 22:18:25 följande:

Jag är verkligen en dålig mor. Men det är för att jag lekte med bilar och knallpulverpistoler som liten snarare än dockor och kastruller :(
    uppfostrade inte dina föräldrar dig till en tjej? hur kan din man ens skaffa barn med dig förstår jag inte... barbie dockor, sköta hushållet och behaga sin man är en kvinnas jobb! inte leka med bilar osv, det är killars grej!
    funderar på anmäla dig till soc just nu.. 
Svar på tråden Min 7-månaderskille gör "billjud" med munnen!!