• snippgympa

Märker din kille om du köpt nya trosor`?

Då menar jag om du köpt några lite finare trosor. Ett par billiga vita trosor från H&M är ju inte direkt något att höja på ögonbrynen för.

Säger din kille något när du köpt nya snygga trosor, eller ser han inte skillnaden på dem och dina gamla trosor?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Märker din kille om du köpt nya trosor`?
  • pockemon

Absolut inte! Han märker inte om jag bytt gardiner i hela huset eller tapetserat om från vita till lila tapeter än mindre om jag har nya trosor med eller utan spets Cool. Men jag älskar honom ändå!

• Nyfiken gul

nej inte trosor för det äger jag sjukt mycket av så det har han slutat titta efter.  Har säkert över 100 par trosor som förnyas då o då. Finns ingen chans att hinna med att se några nya par då. 

Det ska i så fall vara att jag köper ett snyggt set med trosa, bh och strumpebandshållare eller liknande just för att visa upp mig...  men det är ju något helt annat än att dra av sig jeansen på kvällen och visa nya spetstrosor. ..  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • blueangel

Nej det är sällan han säger något om just underkläderna, det beror helt på hur dem ser ut.

• Ungakillen95
    Nyfiken gul skrev 2013-07-26 17:57:20 följande:
    nej inte trosor för det äger jag sjukt mycket av så det har han slutat titta efter.  Har säkert över 100 par trosor som förnyas då o då. Finns ingen chans att hinna med att se några nya par då. 

Det ska i så fall vara att jag köper ett snyggt set med trosa, bh och strumpebandshållare eller liknande just för att visa upp mig...  men det är ju något helt annat än att dra av sig jeansen på kvällen och visa nya spetstrosor. ..  
    Vilken guldgruva du sitter på... nu kommer det bli lite offtopic men ändå.

Ifall du säljer dina trosor använda till snuskgubbar för 300kr styck så har du tjänat ihop 30.000kr! Förvånad 
  • IsDimma

Jag har typ hur många trosor som helst. Men han brukar ändå märka när jag sätter på mig något nytt som han inte sett tidigare.

• Sadie

Ja, det skulle han, oavsett hur billiga eller lyxiga de är.

Svar på tråden Märker din kille om du köpt nya trosor`?