Hatar min man
Anonym (???) skrev 2013-07-28 17:11:44 följande:
och glömde jag : era grundstenar har radikalt förändrats mot de ni hade innan trillingarna om det inte funkar med de nya grunderna man har i livet och som personer så får man försöka hitta ett sätt och liksom börja om och tänk på att han är man.. :D de är enkla enklaenkla, så bena ner saker och lägg inga värderingar i hur han gör saker låt han hitta sitt sätt så det funkar för honom och så kan ni efter ni hittat varsitt sätt hitta nya grundstenar att stå på menja, som sagt om du hatar han.. så vad göra Även om "hans sätt" är att skrika på barnen, kalla dom fula saker så de hör och tala illa om dom? Jag tycker inte det är ngt man ska låta fortgå för att pappan ska lära sig föräldraskap faktiskt. Och att han inte kan ta att ts säger ifrån när han gör sådana fula saker mot sina barn gör ju att jag verkligen förstår hennes ilska. En vuxen man som kör martyrspelet när han blir uppmärksammad på att man INTE skriker skällsord åt små barn är ju så oattraktiv att det finns inte. Har han inget som helst eget driv till att försöka låta bli att skrika så skulle jag också ge upp. Skriker min man skällsord åt sina barn så skriker han ju skällsord åt mina barn, och den som gör det har klivit över gränsen och kommer att få veta det. Precis som han hade gjort klart för mig om jag ballat ur och snackat skit om barnen så de hör..