• KnasigeKlaes

    Fel adoptivsbarn?

    Hej jag och min partner har adopterat ett barn ganska nyligen, bilderna vi fick stämmer inte riktigt överens. Barnet är kraftigare än det vi beställde, därför undrade jag om det går att skicka tillbaka barnet, vem står för frakten i så fall? Tack i förväg MVH Klaes!

  • Svar på tråden Fel adoptivsbarn?
  • kiki

    Om det nu är sant det du skriver så tycker jag synd om barnet som hamnat hos en adoptivförälder som dig! Och hur kan du ens ha fått adopterat?!!

  • KnasigeKlaes
    kiki skrev 2013-07-27 22:46:20 följande:
    Om det nu är sunt det du skriver så tycker jag synd om barnet som hamnat hos en adoptivförälder som dig! Och hur kan du ens ha fått adoptura?!!
    Det är väl ändå olagligt med falsk marknadsföring? Dessutom vill man ju ha det man beställer, tänk dig att du beställer gåstav och istället får hantlar, skickar du inte tillbaka produkten då?
  • NBFN
    KnasigeKlaes skrev 2013-07-27 22:50:04 följande:
    Det är väl ändå olagligt med falsk marknadsföring? Dessutom vill man ju ha det man beställer, tänk dig att du beställer gåstav och istället får hantlar, skickar du inte tillbaka produkten då?
    Jämställer du ett barn, en människa, med en produkt?
    Och att barnet är större.. Ja, när är bilderna tagna då? Sluta upp med sånt här trams!! Att du ens fått adoptera ett barn är fan otroligt! Var glad för det lilla barn du har hos dig, som är beroende av dig och som ska komma att kalla dig för pappa. Ett barn du så länge längtat efter förhoppningsvis.

    Du bör nog kontakta ngn för dina problem i det här, oavsett om de "skickat fel barn" eller inte. Falsk marknadsföring? Så du menar att du inte kommer att älska det barn som kommit till dig, bara för att det ser större ut än på bilderna? Usch!
  • NBFN

    Bara det faktum att du säger att du misstänker att du inte fått det barn som du har BESTÄLLT ger mig rysningar.....

  • KnasigeKlaes
    NBFN skrev 2013-07-27 22:55:51 följande:
    Jumställer du ett barn, en munniska, med en produkt?
    Och att barnet är större.. Ja, när är bilderna tagna då? Sluta upp med sånt här trams!! Att du ens fått adoptera ett barn är fan otroligt! Var glad för det lilla barn du har hos dig, som är beroende av dig och som ska komma att kalla dig för pappa. Ett barn du så länge längtat efter förhoppningsvis.

    Du bör nog kontakta ngn för dina problem i det här, oavsett om de "skickat fel barn" eller inte. Falsk marknadsföring? Så du menar att du inte kommer att älska det barn som kommit till dig, bara för att det ser större ut än på bilderna? Usch!
    Bilden är tagen i början utav 2012 och jag mottog den i maj. Kan vi fokusera på problemet istället?
  • NBFN
    30plus längtar efter 1 barnet skrev 2013-07-27 22:59:38 följande:
    Ni förstår väl att han inte menar allvar. Annars är det något fel på knasigeklaes.
    Ah men suck... Läste TS en gång till... Taggarna ut direkt! :P

    Tycker dock inte det är särskilt roligt, eller inte alls faktiskt. Just för att det finns sådana idioter, och ja, det är säkert många härinne som är adopterade och inte kan ta detta skämt av olika anledningar.

    Men, vi har alla olika humor, helt klart...
  • KnasigeKlaes
    NBFN skrev 2013-07-27 23:02:50 följande:
    Ah men sack... Läste TS en gång till... Taggarna ut direkt! :P

    Tycker dock inte det är särskilt roligt, eller inte alls faktiskt. Just för att det finns sådana idioter, och ja, det är säkert många härinne som är adopterade och inte kan ta detta skämt av olika anledningar.

    Men, vi har alla olika humor, helt klurt...
    Du har rätt i att alla har olika humor och ditt inlägg var inte roligt alls.
Svar på tråden Fel adoptivsbarn?