• Krigström

Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!

Ja för man kan ja inte kalla han!!! Måste bara skriva av mig! Ja e så less!

Lämnade min exman för tre år sen! Sen två års vårdnadstvist och utredning på detta! Trots han under den tiden får besöksförbud bara droppar allt och drar till England! Åker dit för drograttfylleri på heroin! Förlorar umgänget! "Sköter" sitt straff! Får mer umgänge! Har tingsrätts beslut på när och hur!

Så drömmer rätten till fortsatt gemensam vårdnad.

Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så.

"Öh blir svårt ja står på flygplatsen"

Och har inte kommit tillbaka än!!! Min egen semester gick i sjön! Barnen är knäckta och fattar inte varför pappa bara stuckit! Han har lovat dom att han kommer hem "snart"

Och till råga på allt så har idioten mage att sitta och hota mig!! Kalla mig dålig mamma och fitta och hora och avundsjuk för att "han lever det perfekta livet" och att JAG straffar barnen genom att inte låta dom prata på Skype (dom vill inte!) och bara för att ja inte orkar och inte haft en pappa så ska ja inte ta bort deras?! DU STACK DIN IDIOT!

Så förbannad ja är!!

• Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!
  • Krigström
    Anonym (M) skrev 2013-07-28 01:12:47 följande:
    Ja, den typen har man ju stött på några gånger, en sån som gör precis vad han/hon vill utan att tänka på konsekvenserna och andra människor. Det jag har lärt mig är att man kan inte uppfostra vuxna människor. De kan aldrig bli som man vill att de ska bli. Det som är oerhört tråkigt är att det går ut over era barn. Berätta för barnen att det inte är deras fel (tror jag säkert redan du gjort). Och rätta aldrig era planer efter honom, gör han sina val så måste ni får göra era. Sen ska du spara alla meddelanden med kränkningar, kan vara bra att ha som bevis.

Ja ja har dragit upp vårdnadstvisten igen. Ja hoppas innerligt dom kallar till rätten och han fortfarande är borta. Allt är sparat, min advokat sa ja skulle informera det va brev på väg.

Fick en jävla attityd tillbaka med att "du har inget att komma med du vann inte sist heller"

Pratat med dom har ja..min yngsta pojke har lite svårt för det. Men min dotter hon är mest arg på han..

Nä ja vet det inte går..men fan alltså fattar inte hur man kan sitta och säga "ja saknar mina barn så ja dör ja gör alt för dom" när du inte ens är här! Missar sin sons operation. Missar sin dotters första skoldag.Lovar dom ska få komma och hälsa på med farmor men fixar inte ens biljett eller kollar med mig?! Och sen hotar att skicka folk på mig när det är ja som tar hand om dom! Då bryr man sig inte om sina barn
  • Krigström
    Anonym (jur.) skrev 2013-07-28 03:03:42 följande:
    Hur länge har han varit borta?

Det är uppe i lite över två månader nu ca
  • Krigström
    Studentpappa skrev 2013-07-28 03:04:45 följande:
    Det är lätt att vara efterklok, varför i helvete skaffade du barn med en sådan idiot? Han kan knappast ha varit ett praktexemplar då heller?

Som man bäddar får man ligga, man ska inte avla på idioter. Visdomsorden skulle kunna fortsätta länge men jag är trött och lite full.

Om några år sitter du säkert och svär över nästa idiot.

Då ska du kanske sova? Må så va han är ett praktexemplar av idioti. Men mina barn är det finaste och vackraste som hänt mig. Och utan den idioten så hade inte dom varit dom. Punkt
  • Krigström
    DarkForce skrev 2013-07-28 12:45:30 följande:
    "Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så" 

Varför ändrade du DINA semesterplaner? Ville åka med, kanske?

Älskar du pundaren än, tro? Lite häftigt med en "badboy" möjligtvis??

Kvinnor....... 

Om det är du på bilden, kommer du att hitta en ny, mycket bättre kille omedelbart......tro mig!!

Det är ja på bilden och nej ja ville inte följa med. Uppdelningen av rätten är att han ska ha dom två veckor sen ja två veckor sen han två igen under sommaren. Men sticker han till Ungern i fyra veckor innebär det ja har barnen fyra veckor. Alltså ändras min planerade semester eller hur? Men nu har han varit borta i 9 veckor
  • Krigström
    ytrewq skrev 2013-07-28 11:34:38 följande:
    Vem lämnade vem?

Ja lämnade han för tre år sen pga missbruk
  • Krigström

Ja vill skriva av mig det är ett forum det är det det är till för. Tips och råd uppskattas. Mycket av historien står förklarad redan. Är det någon som inte förstår nått kan ja förklara. Han fick jobb ja som han påstod men har ett bra välbetalt jobb i Sverige som ja nu i efterhand fått veta han är "olovligt borta" från.

Och han sa fyra veckor. Det har gått nio. Han säger han "snart" är hemma igen. Men ger ingen tid inget datum. Det har han sagt i fem veckor. Senast för två veckor sen sa han till barnen ja kommer om en till två veckor. Men är ännu inte tillbaka. Rätten kan man inte lita på efter va ja redan gått genom med med dom. Men det har dragits upp igen och ska startas igen. Så ja vet inte. Ja kan bara hoppas

• Krigström

Det e ingen fara. man kan inte alltid utrrycka sig på ett sätt som alla förstår.

Ja det ansökte ja om från början då som ja nämnt innan han åkt dit för drograttfylleri och inte skött umgänget. Men familjerätten ansåg efter utredning att han trots allt inte förstår allvaret i det han gjort, men trots detta ansåg att gemensam vårdnad va bäst för barnen så gick tingsrätten på det.

Nu när han nu inte brytt sig om tingsrättens umgänges beslut igen och bara stuckit så ringde ja familjerätten och hon som gjorde utredningen, förklarade och sa "tack!" Fick tystnad och massa förlåt tillbaka..

Så nu har min advokat tagit upp vårdanden igen. Och "pappan" e fortfarande iväg utan nått datum på hemkomst

DarkForce skrev 2013-07-28 15:41:03 följande:
    Jaha, ok.. jag ber dig om ursäkt, Ts..jag missuppfattade hela din trådstart..

Han låter som ett själviskt svin, och jag förstår att du är förbannad!

Du vill ha enskild vårdnad?  frågar så jag inte missuppfattar igen 

• Krigström

Min advokat e på semester nu, men lämnat fullmakt till att hennes kollegor får hantera saken så länge om det skulle va.

Ja man blir bara så satans jävla frustrerad och ännu mer när idioten sitter i Ungern med en "du kan inte röra mig ändå" attityd. Och tiofalls mer när man set hur ens barn lider av hans handlingar

DarkForce skrev 2013-07-28 16:48:25 följande:
    Usch, vilken sits du sitter i.....vet av personlig erfarenhet hur sega och i många fall, rent av ovilliga fam-rätten kan vara, när det gäller enskild vårdnad, nästan oavsett hur stor idiot den andra parten än är.....

Du och din advokat borde boka en tid, och gå till fam-rätten tillsammans, och lägga korten på bordet,

kanske bollen hamnar fortare i rullning med advokaten med, tänker jag....

Hoppas verkligen att det löser sig för dig, håller tummarna iallafall...vet själv vilket elände du går igenom

• Krigström
    Anonym (förihelvete!) skrev 2013-07-28 18:28:32 följande:
    Men herregud vilka idioter det finns på FL!!!!
    Världen, livet, situationer är inte svarta och vita!!!!!!
    Förstår inte hur ni kan sitta och kasta skit på en människa så som ni gör..
    FL är full med idioter som vill trycka ner andra för att få sig själva att känna sig bättre..
    Respekt? Du borde byta namn, för det är det sista du verkar ha.

Och Ts, oavsett om han va ett svin innan o oavsett hur det kommer sig att ni skaffade barn så har du ingen rätt att bli behandlad så och han har ingen rätt att behandla barnen så.
    Jag hoppas att det löser sig för dig och barnen
    Tack du det värmer. Och när blir lite mörkrädd.. trodde detta va ett forum där man kunde uttrycka sig, söka stöd, svar. eller bara få ut sig allt när man inte kan det annars. Och just som du säger, då va sin historia (va dålig den med) men hör inte till saken nu för han har likaväl bara dragit
  • Krigström
    Respekt skrev 2013-07-28 19:10:45 följande:

Efter ha läst dina inlägg med DarkForce så inser jag att misstolkade din Ts, ursäkta om jag verkade nedlåtande i tidigare kommentarer
    Ingen fara
  • Krigström

Nu ringde han igår över Skype till barnen. "Lovade" att inom två till tre dagar skulle han återkomma med ett exakt datum när han är hemma. Min äldsta frågade om han kommer till hennes födelsedag den 9 aug.

"Ja ska göra allt ja kan ja har bara en sak till att fixa"

Hon grät hela kvällen igår för att pappa kanske missar min födelsedag..

Hatar när han lovar..dom blir bara så ledsna..men får väl vänta igen och se...

• Krigström

Tack du! Ha det så mysigt me din son. Ska själv ut med mina en runda sen. Dom sprang in till grannen nu. Ja det är hjärtskärande att se henne så ;(

DarkForce skrev 2013-07-29 12:10:58 följande:
    Tycker så synd om dig, men framförallt din dotter. Hade gärna skrivit mer, men min son vill ut o leka....kikar in o prata mer senare, sköt om dig o familjen, så länge.

• Krigström

Hoppas e allt ja kan katta, det handlar inte om att ja vill ta barnen från deras pappa eller tvärt om. Dom får göra sitt eget val när det kommer därtill. Men ja kan inte lita på han. Min son skulle opereras för mandlarna, krävs bådas medtagande, fick dra hela historien.

Sen fick han plats på annat dagis, så va det klydd med underskrift där. Skolan börjar för min äldsta snart. Fritids kan ja inte ordna i heller utan hans godkännande. Allt stannar ju. Och allt han säger är "bara för du inte pallar" och säger att JAG ska sköta detta snyggt och om ja gör det så är han "snäll" vid mig med. Förklarade eller försökte förklara hur ledsen vår dotter va igår. Blev bara kallad idiot, ansvarslös, hora, fitta, dålig mamma m.m. Ignorerar det. Men blir så satans förbannad när han inte förstår att det inte är mig han straffar

Anonym (katta) skrev 2013-07-29 12:36:58 följande:
    SÅ FRUKTANSVÄRT ANSVARSLÖST! 

Hoppas han blir av med vårdnaden så det sjunger om det, och hoppas att han skärper sig och slutar såra barnen och slutar använda dig som någon j*kla slasktratt för HANS ansvar.  

• Krigström

Ja du med tanke på hur farmor beter sig så kan man undra? Försöker ja prata med henne för att se om hon vet nått blir hon defensiv och gapar. Själv har hon semester nu och på nio veckor så har hon tagit barnen kanske 4 ggr. För "hon har ett eget liv, två andra barnbarn och har inte med sin sons och mina saker att göra och e faktiskt Bara farmor"

Ok respekterar det..men det är din son. Och dina barn barn som lider av hans handlingar..dom känner ju sig utanför den sidan av familjen om ännu mer nu när han e väck. Men klart nått som inte står rätt till för den stackaren..

Efter så här många år så tycker ja bara det har kommit till den punkten där det är tragiskt. Och bidkar min tid. Men ja lider med min äldsta då hon redan fått upp ögonen en del...han svor på ungerska mot mig igår och hon frågade direkt om det va riktat till mig...

Anonym (katta) skrev 2013-07-29 13:12:41 följande:
    Inte pallar? Det är ju inte ditt j*vla problem! Han ska sköta sin del, och gör han inte det kan han ju inte bli arg över att du inte hoppar runt i sommarklänning och sjunger glada sånger över att behöva bråka med myndigheter när båda underskrifter SKA vara på plats. 

Det är ju helt skevt, han beter sig som ett svin och säger att om du sväljer och tar emot så kanske han är snäll mot dig efter det. På sina villkor. Blev han tappad på huvudet som barn?  

• Krigström
    DarkForce skrev 2013-07-29 16:25:44 följande:
    Både jag och Respekt har bett Ts om ursäkt tidigare i tråden, då vi hade missförstått hennes trådstart fullkomligt båda två...

Till Ts: ge all denna information till din advokat eller hans vikarie, du kommer att ha stor nytta av det i kampen för enskild vårdnad...

Önskar att jag hade mer råd än så att ge dig... 

Ja inte första gången ja har gått igenom denna tvist. Så ja ska överlämna allt det e inga problem har ju "tur i oturen!" att han inte är den smartaste fisken i havet och han skriver ju allt så ja har det på svart och vitt. Jobbiga e bara att sist så togs inte mycket av sms och mail konversationerna upp. Men ja hoppas ju dom kommer göra det nu med tanke på vart han befinner sig
  • Krigström

Nej jag vet det, och det kommer bli så om han inte tar sig i kragen. Ja har slutat "ursäkta" han nu

Respekt skrev 2013-07-29 23:09:03 följande:
    Tur att barnen har en kärleksfull o omtänksam mamma.

Ditt ex kommer att få lida för sitt beteende, för kommer en tid då barnen inte ens kommer vilja träffa honom.

• Krigström

Nu påstår han till barnen han köpt ett hus för 2.5 Mille till dom? E det offentliga uppgifter? Och hur har han lyckats med det?! Fan nästan 500 tusen i kontant insats. Plus han sa till dom att folk hade hotat han och polisen va inblandade?!

Pratade med familjerätten men dom sa bara ja kan vägra mig umgänge, och e det "fara för barn" så borde ja bli informerad. Polisen ville inte ge mig nått.

Han påstår han kommer nästa vecka. Men va nu då? Barnen vill se sitt "hus" och träffa pappa. Men om det e så som han påstår då? Ja frågade han nästa dag då sa han han "aldrig sagt nått sånt och att du din idiot måste varit full" åhhh!

• Krigström

Polisen kan inte säga nått, socialen hänvisade till familjerätten. Familjerätten hänvisa till min advokat. Så lagt det där. I förrgår ringde han igen och sa han hade en överraskning nästa dag (igår då) och skulle ringa igen. Två dagar har gått utan samtal till barnen..

Och Min dotter räknar ner dagarna till sin födelsedag på fredag i hopp om att han ska dyka upp ;( försökt förbereda henne men hur gör man det egentligen..

DarkForce skrev 2013-08-03 11:51:52 följande:
    Ditt ex verkar vara ett tvättäkta psyko.. kan han börjat med droger igen, tro? Hus för 2,5 mille, bara sådär..och sen förneka allt? Tycker synd om dig o barnen...

Spara alla sms och visa fam-rätten, dom måste ta tag i detta nu, både du o barnen blir ju sönderstressade och ledsna ju längre detta pågår!! 

Fortsätter att följa din tråd, så du för gärna uppdatera hur det går för er....

Sköt om er 

Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!