Inlägg från: Anonym (jag också)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag också))

HJÄLP! Är detta apelsinhud? *bild*

Jag startade en annan tråd angående bröstcancer (inflammatorisk) i veckan då mina bröst ändrats och ser ut som ditt ungefär, men på sidan. Det har även stundvis varit lite rodnat. Även jag är i mitten av min första graviditet. Jag var helt i panik och bombsäker att det var cancer, bokade tid till läkaren och fick tid till undersökning med ultraljud samma dag. Ingenting avvikande hittades utan enligt läkaren har jag helt normala bröst för att vara gravid.
    Men jag tycker du absolut ska kolla upp det, om inte annat kan det ju vara svårt att på egen hand släppa de där hemska tankarna om cancer!

• Anonym (jag också))
    Anonym (väldigt orolig!!) skrev 2013-07-28 22:05:27 följande:

Kändes din hud liksom tjockare än vanligt?
    Jo, den är tjockare än vanligt.
  • Anonym (jag också))
    Anonym (väldigt orolig!!) skrev 2013-07-28 22:05:27 följande:

Kändes din hud liksom tjockare än vanligt?
    Tillägger ännu att efter att ha varit till läkare och fått lugnande besked, låtit det sjunka in ett par dagar så märker jag nu att huden är annorlunda där som bhn klämmer åt lite, eller på morgonen då jag legat på bröstet. Mina bröst (speciellt det ena av ngn orsak...) har vuxit en del under graviditeten och därför klämmer bhn på lite.
  • Anonym (jag också))
    Anonym (väldigt orolig!!) skrev 2013-08-02 14:07:48 följande:
    För mig är det tvärt om. Mitt bröst är värst på morgonen, och den tjocka konstiga huden försvinner nästan helt efter att ha haft bh en hel dag.
    Mina bröst är nog också värst på morgonen, svullna och "hårda" precis enligt hur jag legat i sängen. Jag har väl lite för små bhn, därför svullnar de vid kanten under dagen..
  • Anonym (jag också))
    Anonym (väldigt orolig!!) skrev 2013-08-02 18:19:40 följande:
    Nej. Jag har en läkartid på måndag...
    Hur har det gått?
Svar på tråden HJÄLP! Är detta apelsinhud? *bild*