• Litet My

Barn uppfostran?! Råd Tack!

Sephrenia89 skrev 2013-09-24 09:14:38 följande:

Hon vägrar simma, hon sätter sig i barnbassängen. Vi har försökt med fotboll då jag har spelat och syskonet spelar - vi kom på fyra olika varianter där även pappa var med.... hon vägrade den aktiviteten.

Hon vägrar verkligen allt med rörelse, häromdagen låg hon 6 timmar framför teven när jag städade, pappa + syskon grejade ute.
    Tillslut efter bråk så fick hon gå ut och RÖRA på sig, hittade henne ute 20 mun
    Tycker hon om djur? Tänkte på ridning där man förutom att få mycket motion även lär sig att ta ansvar. Vore det något för henne?
  • Litet My
    Sephrenia89 skrev 2013-09-24 10:33:14 följande:

Hennes mamma har häst, vägrar sitta upp men kan klappa men hänger oftast inte med dit ens.

Okej, det var ju synd. Med just ridning märker man ju inte av att man faktiskt "tränar" på samma sätt som med andra sporter.

Finns det verkligen inget annat hon skulle kunna tänka sig vara intresserad av? Det finns ju så mycket egentligen även om man plockar bort "det vanligaste". 
  • Litet My
    Sephrenia89 skrev 2013-09-24 11:55:16 följande:

Hon ville hålla på med zumba pratade hon om i somras, men zumba finns inte för barn här, kan förstå det då den ses lite som erotisk.

Men det finns till Wii eller dyl, Vore det något?

Tydligen riktigt bra träning säger mina väninnor som provat.  
Svar på tråden Barn uppfostran?! Råd Tack!