• Kakankaka

Peppa mig sista tiden,orkar inte mer!

Ha nästan 2 månader kvar till bf nu, och jag är så otroligt less på det nu, börjar må psykiskt dåligt av detta,på riktigt. Är trött, ledsen, sur, arg och allmänt hängig hela tiden. Värmen är jobbig, sambo och dottern är jobbiga att ha att göra med fast det inte är deras fel att jag mår såhär..
    Vill bara att förlossningen ska starta fast jag bara är i vecka 32, hur tusan ska jag orka?
    Någon som har några bra tips eller som känner likadant som vill följas åt sista tiden?

• Svar på tråden Peppa mig sista tiden,orkar inte mer!
  • Sandmoln

Åh, förstår dig precis! Går in i vecka 32 på onsdag och även jag räknar nu dagarna! Sista dagarna har jag även dragits med ryggskott from hell och har på allvar suttit och lipat som ett barn i min ensamhet när inte make och barn sett! Hur som helst, du är inte ensam och vi får hålla ut lite till!

• Kakankaka

Skönt att man inte är ensam! Ha ont i ryggen med som bara den! Orkar verkligen inte..

• Masken84

Är i v 36 och nu är botten nådd snart! Har hemsk foglossning vilket gör mig nästan orörlig. Svullen, varm ont ledsen you name it! Vill verkligen att krypet ska komma it nu!!!

Allt är jobbigt förstår er andra fullt ut!! Men vad kan man göra?!?!

• Kakankaka

Nej det värsta är väl att man inte kan göra något än vänta, vilket är sjukt tråkigt, vi ha ju redan väntat i flera månader liksom!

• Masken84

Jag hatar att vänta!! Vi ville veta könet och har varit på 2 ul men varje gång så vill den inte visa stjärten :) så även det går mig på nerverna!! Att inte veta könet, det spelar ingen roll om det är en pojke eller flick utan jag vill bara veta! Har en son på 16 månader här hemma som tycker att mamma är så tråkig då jag knappt orkar leka med han!!!

Vad väntar ni andra?

• Kakankaka
    Masken84 skrev 2013-07-29 16:22:21 följande:
    Jag hatar att vänta!! Vi ville veta könet och har varit på 2 ul men varje gång så vill den inte visa stjärten :) så även det går mig på nerverna!! Att inte veta könet, det spelar ingen roll om det är en pojke eller flick utan jag vill bara veta! Har en son på 16 månader här hemma som tycker att mamma är så tråkig då jag knappt orkar leka med han!!!

Vad väntar ni andra?

Ska på ett tredje ul på torsdag så då hoppas jag att den vill visa sig, så kanske man kan bli lite motiverad till att hålla ut ett par veckor till!

Ha en tjej på 2 år redan så skulle va kul med en pojk men blir lika glad för en tjej då dottern är ensam tjej bland fem killkusiner!
  • saraasse

Förstår hur du känner dig..
    Jag är i vecka 29 och mår skit
    Gråter, foglossning smärta i ryggen mår illa spyr orkar inte göra nåt det är varmt och små bråkar med sambon var och varannan dag.. Usch oxå så less!!
    Vad ska man göra?
    Alla säger att det är 2 månader kvar bara men hur ska man stå ut när hela graviditeten har varit en mardröm :( och ingen förstår
    Sara

• Kakankaka

Nej de är så sjukt hur man blir, hatar alla småbråk, känner inte igen mig själv med alla dessa känslor! 2 månader är länge men ändå inte liksom!

Förra graviditeten mådde jag hur bra som helst och såg fram emot denna gången men aldrig mer säger jag nu!

• saraasse

Samma här :) aldrig igen
    Vart bor du?:)
    Min första graviditet var oxå lättare men då var jag dock bara 14 år :/ är 28 år idag
    Är du deppig oxå? :( är så nere ibland så jag bara ligger hela tiden:(

• Masken84

Jag mådde oxå bra i min förra graviditet lite trött i början och ömma bröst. Men denna gång så har jag verkligen haft alla bekymmer och krämpor!

Jag bor i Västerås! Ni då?

Svar på tråden Peppa mig sista tiden,orkar inte mer!