• Anonym (frugan.)

mannen vill testa att ha sex med en annan man..;)

Var en kille på våran trädgård och lekte med grannungarna (var deras släkting), sa till mannen på skämt att han kanske blev sugen på honom, han garva mest och sen frågade ja om han hade lust att testa att ha sex med en annan man. Kanske!! sa han då, så ja man lever ju bara en gång och skulle tycka de vore super upphetsande att se min man bli påsatt av en annan man.

Vi har haft 3-kanter men då med en extra kvinna.

Så tanken var då alltså att vi ska ha med en annan man och killarna ska leka och min man har sex med mig.

Tror ni att någon kille skulle vara intresserad av något sådant?

jag tror inte jag skulle vara så bekväm att vara naken med en annan man, kanske bara om mannen är homosexuell.  

• Svar på tråden mannen vill testa att ha sex med en annan man..;)
  • Ej okej
    Anonym (frugan.) skrev 2013-07-30 21:59:38 följande:
    Var en kille på våran trädgård och lekte med grannungarna (var deras släkting), sa till mannen på skämt att han kanske blev sugen på honom, han garva mest och sen frågade ja om han hade lust att testa att ha sex med en annan man. Kanske!! sa han då, så ja man lever ju bara en gång och skulle tycka de vore super upphetsande att se min man bli påsatt av en annan man.

Vi har haft 3-kanter men då med en extra kvinna.

Så tanken var då alltså att vi ska ha med en annan man och killarna ska leka och min man har sex med mig.

Tror ni att någon kille skulle vara intresserad av något sådant?

jag tror inte jag skulle vara så bekväm att vara naken med en annan man, kanske bara om mannen är homosexuell.  
    Är det bara din man som ska få njuta av era 3-kanter? Eller är kvinnorna med för din skull?
  • Anonym (idiot)
    Ej okej skrev 2013-07-30 22:49:47 följande:
    Är det bara din man som ska få njuta av era 3-kanter? Eller är kvinnorna med för din skull?

Korkad fråga, varför kan hon inte njuta av att ha trekant med två killar?......
  • Ej okej
    Anonym (idiot) skrev 2013-07-30 23:01:43 följande:

Korkad fråga, varför kan hon inte njuta av att ha trekant med två killar?......
    Hon skrev ju i trådstarten att hon inte skulle göra det, att hon endast skulle ligga med sin man! Hon skulle inte ens våga klä av sig naken inför en främmande man. Därav min fråga.

Kanske skulle läsa inläggen innan man skriver svar...? 
  • Anonym (frugan.)
    Ej okej skrev 2013-07-30 22:49:47 följande:
    kvinnorna har varit med för hans skull eller kanske båda, jag tänder inte på kvinnor men tänder på att se min man njuta.

• Anonym (frugan.)
    Ej okej skrev 2013-07-30 23:06:04 följande:
    Hon skrev ju i trådstarten att hon inte skulle göra det, att hon endast skulle ligga med sin man! Hon skulle inte ens våga klä av sig naken inför en främmande man. Därav min fråga.

Kanske skulle läsa inläggen innan man skriver svar...? 
    jo våga skulle jag nog, är inte ful haha, men vill helst bara klä av min inför min man helt enkelt.
    detta är hans ide så jag får se om jag ens klarar av de, det vet man ju inte.

sedan tänker man ju, tänk om han tycker att en man är skönare bättre.. ja ni fattar nog,.
    var lika nervös inför varje 3-kant med tjejer så  
  • Ej okej
    Anonym (frugan.) skrev 2013-07-30 23:09:17 följande:
    kvinnorna har varit med för hans skull eller kanske båda, jag tänder inte på kvinnor men tänder på att se min man njuta.

Och nu ska din man få njuta av en annan man också?

Vad gör din man för dig? Varför är det bara han som får? Vill du verkligen ha trekanter eller "ställer du upp" för hans skull?

Jag frågar eftersom jag inte alls förstår varför man vill se sin älskade, sin partner, sitt allt ligga med någon annan. Du får ju inte ut något av det? Eller? 
  • Anonym (frugan.)
    Ej okej skrev 2013-07-30 23:13:03 följande:
    Och nu ska din man få njuta av en annan man också?

Vad gör din man för dig? Varför är det bara han som får? Vill du verkligen ha trekanter eller "ställer du upp" för hans skull?

Jag frågar eftersom jag inte alls förstår varför man vill se sin älskade, sin partner, sitt allt ligga med någon annan. Du får ju inte ut något av det? Eller? 
    haha ja du, första gången ställde jag upp, eller jag ville förverkliga hans stora dröm. vara den perfekta frun typ.
    gick inte så bra ville typ slå ihjäl båda, andra gången gick de bra,
    han tog oss båda, jag hade dock jävligt svårt att se honom ha sex med någon annan.

så efter de har jag sagt att de blir inge mer 3-kant med någon tjej, jag pallar inte helt enkelt.

Men tänkte med en man borde de kanske inte kännas lika jobbigt..?!

nu fick du min hjärna att snurra..:P

jag visste inte ens han tände på killar, för de måste han väl göra om han kan tänka sig ha sex med en annan man... 
  • Ej okej
    Anonym (frugan.) skrev 2013-07-30 23:18:23 följande:
    haha ja du, första gången ställde jag upp, eller jag ville förverkliga hans stora dröm. vara den perfekta frun typ.
    gick inte så bra ville typ slå ihjäl båda, andra gången gick de bra,
    han tog oss båda, jag hade dock jävligt svårt att se honom ha sex med någon annan.

så efter de har jag sagt att de blir inge mer 3-kant med någon tjej, jag pallar inte helt enkelt.

Men tänkte med en man borde de kanske inte kännas lika jobbigt..?!

nu fick du min hjärna att snurra..:P

jag visste inte ens han tände på killar, för de måste han väl göra om han kan tänka sig ha sex med en annan man... 
    Jag tycker nog att du ska börja tänka mer på dig själv. Du mår ju uppenbarligen inte bra av att se honom ligga med någon annan kvinna - vem skulle göra det förresten? - och har satt ned foten. Skulle du verkligen vilja se honom med en man?

Det jag inte fattar är hur du kunde gå med på att göra det igen när du uppenbarligen mådde så uselt efter första gången. Och hur f-n kunde han begära det av dig? Han måste ju ha vetat att du inte mådde bra efter första trekanten! Tycker det var sjukt respektlöst av honom. Sätter han inget värde på ert äktenskap som ber dig ställa upp på något igen som sårade dig så? 

Hur är det nu? Respekterar han att det inte blir några fler trekanter eller tjatar han om det? Han borde varit nöjd efter den första. Det låter på dig som om han totalt glömde bort dig och bara ägnade sig med henne, enbart låg med henne - och då var det banne mig ingen trekant. Det var egoistiskt, respektlöst och inte särskilt kärleksfullt. Man glömmer banne mig inte bort sin egen partner!

Ska man ha trekanter är det oerhört viktigt att ha kommit överens om regler och gränser innan man börjar. Man måste också var lyhörd inför sin partner och kunna avbryta men det verkar som om din man faktiskt sket i dig och dina känslor. Hoppas jag har fel! Och hoppas han åtminstone i efterhand förstod vad han gjorde mot dig och tog väl hand om dig och att han på alla sätt och vis visat att han älskar dig och ingen annan. Jag hoppas också att du har kommit över det och nu mår bra.

Förlåt om jag låter hård mot din man. Jag känner ju honom inte men tycker mig kunna läsa mellan raderna att han betett sig illa mot dig. Hur kan man behandla den man säger sig älska på det sättet?

Tycker du ska ta dig en funderare till på vad DU vill. Och när du kommit fram till ett beslut så kommunicera det med din man. Och framför allt - tänk innan du pratar i fortsättningen.

Kram!!  
  • Anonym (Ömsesidighet)
    Ej okej skrev 2013-07-30 23:47:16 följande:
    Jag tycker nog att du ska börja tänka mer på dig själv. Du mår ju uppenbarligen inte bra av att se honom ligga med någon annan kvinna - vem skulle göra det förresten? - och har satt ned foten. Skulle du verkligen vilja se honom med en man? Det jag inte fattar är hur du kunde gå med på att göra det igen när du uppenbarligen mådde så uselt efter första gången. Och hur f-n kunde han begära det av dig? Han måste ju ha vetat att du inte mådde bra efter första trekanten! Tycker det var sjukt respektlöst av honom. Sätter han inget värde på ert äktenskap som ber dig ställa upp på något igen som sårade dig så?  Hur är det nu? Respekterar han att det inte blir några fler trekanter eller tjatar han om det? Han borde varit nöjd efter den första. Det låter på dig som om han totalt glömde bort dig och bara ägnade sig med henne, enbart låg med henne - och då var det banne mig ingen trekant. Det var egoistiskt, respektlöst och inte särskilt kärleksfullt. Man glömmer banne mig inte bort sin egen partner! Ska man ha trekanter är det oerhört viktigt att ha kommit överens om regler och gränser innan man börjar. Man måste också var lyhörd inför sin partner och kunna avbryta men det verkar som om din man faktiskt sket i dig och dina känslor. Hoppas jag har fel! Och hoppas han åtminstone i efterhand förstod vad han gjorde mot dig och tog väl hand om dig och att han på alla sätt och vis visat att han älskar dig och ingen annan. Jag hoppas också att du har kommit över det och nu mår bra. Förlåt om jag låter hård mot din man. Jag känner ju honom inte men tycker mig kunna läsa mellan raderna att han betett sig illa mot dig. Hur kan man behandla den man säger sig älska på det sättet? Tycker du ska ta dig en funderare till på vad DU vill. Och när du kommit fram till ett beslut så kommunicera det med din man. Och framför allt - tänk innan du pratar i fortsättningen. Kram!!  

• 08Biet

Om du och din man letar på exempelvis BC så kanske ni hittar ett par där mannen är bisexuell.
    Ta kontakt och prata med dom om vad ni vill uppleva och hur långt din man vill gå, vill han bara runka, runk med sug eller gå hela vägen. Framför allt att han kan avbryta och säga "nej"om det inte alls är som han fantiserat om.

Svar på tråden mannen vill testa att ha sex med en annan man..;)