• Stephany

Shape Up

Hej alla!

Jag har använt shapeup sedan 2011 och gått ner 30 kg med hjälp utav den.
    Jag hyllar verkligen appen och jag älskar den skulle jag nog snarare säga ;)
    Nu har jag 10 kg kvar. Dom sista 10 kilona. Sjukt jobbigt är det men skam den som ger sig.

Kika gärna in på min blogg för att se bilder och kommentera. Har ni bloggar som kommentera gärna oh lämna länken. Jag älskar att följa vikt/hälso bloggar.
    http.//stephany.se

Ha en fin dag alla! :)

(¯`°? ♥ www.stephany.se ♥ ?°¯)
  • Stephany
    Tildalainen skrev 2013-09-11 09:55:39 följande:
    Huvudbry... jag åt spaghetti och köttfärssås igår. 1 dl av varje. Men hur sjutton ska jag notera det i appen när det finns så många att välja på?? Jag vägde och tog den som var 280 gram. Det blev 255 kalorier. Men hur ska jag veta att det verkligen är 255 kalorier utan att dissekera köttfärsen?! Det går ju liksom inte...
    Ska du vara exakt så räkna ut alla ingredienserna från start. Det blir mycket. Men det mest exakta.
  • Stephany
    Tildalainen skrev 2013-09-11 10:43:00 följande:
    Någon som har erfarenhet av att mäta sig samtidigt? Kan det vara en bra sporre?
    Och, om man slarvar till det på lördagskvällen och äter vad man vill då, hur mycket påverkar det? 
    Jag har slarvat oerhört mycket med mätningen även jag. Men nu dessa sista 10 kilona så ska jag försöka ta mig i kragen. Men en last jag har är att jag gärna väger mig oftare än jag borde. Jag borde minst vänta en vecka i mellan men jag har ofta svårt för det. Men nu jäklar så.

Hur mycket har ni gått ner hittills?
    När började ni?
    Hur mycket ska ni gå ner är tanken?

Roligt o höra :)
Svar på tråden Shape Up