Shape Up
Hej! Började använda shape up idag. Har aldrig räknat kalorier förrut men gravidkilona vill inte försvinna så jag hakar gärna på här!
Vill gärna ha tips på kalorisnåla mättande saker.. Får äta 1219 kcal/dag.
Hej! Började använda shape up idag. Har aldrig räknat kalorier förrut men gravidkilona vill inte försvinna så jag hakar gärna på här!
Vill gärna ha tips på kalorisnåla mättande saker.. Får äta 1219 kcal/dag.
Tack för tipsen! Kycklingfilé och laxfilé ska jag absolut äta!:)
Vänjer sig kroppen eller kommer man va lika hungrig när flera dagar gått?
Har gått ner 1 kg på fyra dagar!
Jag fuskade i lördags! Vet inte ens hur mkt över gränsen det blev. Är ju lite svårt om man blir bjuden på middag på kvällen och kalas på dagen.
Nu har jag använt shape up i 8 dagar och gått ner 2 kg!
Bra jobbat allihopa!
Jag vägde mig idag -2,5 på två veckor.
Av de 25 gravidkilona är 16.5 borta nu, börjar ju kännas betydligt lättare att röra sig.
Jag har gått ner 5,2 kg nu och har 7,8 kvar av gravidkilona. Sen vill jag ner 4 kg till!
Har slarvat med att fylla i vad jag äter men har som ändå i åtanke vad och hur mkt jag stoppar i mig, tar ju så mkt tid att fylla i.
6,2 kg till första målet nu ( då är gravidkilona borta).Är så härligt när man är ute och går och man känner att det inte alls är lika jobbigt längre.
Jag har 5 kg kvar nu till första målet, nu är 20 av 25 graviditetskilon borta. Men sen ska 4 till bort. Nu väger jag 75 kg och är 166 cm lång och om jag går ner till målvakten väger jag 66 kg och är förhoppningsvis 166 cm lång fortf ;)
Problemet är att jag slarvar nu hela tiden och tar mig inte tid att skriva in i appen vad jag äter så jag har noll koll.
Min våg vill nog unna mig en god jul för batterierna har tagit slut:)
Jag har 2,6 kg kvar till första målet nu (70 kg), vägde 95 kg (!!!)som mest när jag var gravid. När jag nått 70 vill jag ner 4 kg till.
Vi ska utomlands i juni så det känns som jag borde hinna tills dess.
Idag har jag varit och tränat och nu måste jag skärpa mig! Har ätit gott hela julen och batterierna har varit slut i vågen... :)