• Gurrag74

Vad för sorts bilder tänder kvnnor på?

Vad för sorts bilder på män uppskattar ni kvinnor? Jag har förstått att det inte är kukbilder från tidigare inlägg. Är bara nyfiken på vad ni gillar. Eller är det mer en romantisk/erotisk text som tjejer gillar?
  • Svar på tråden Vad för sorts bilder tänder kvnnor på?
  • Göteborgskillen2101

det är väl olika från tjej till tjej?

• cazh82

Rediga knullbilder funkar väl? Eller det kanske man inte vill ha från sin snubbe då, inte om han knullar någon annan.

• cazh82

Hade inte fungerat i mitt fall, hade dött. Men någon uppskattar väl det med.

Gurrag74 skrev 2013-07-31 15:05:15 följande:
    Det kan ju bli lite fel om det är med en annan kvinna  

• MsMagnolia

Jag gillar bilder med känslor i. Dominansbilder. Smiskbilder. Sånt liksom. Bilder som eggar fantasin.

• Anonym (Lisa)

Föredrar text framför bilder.
    Men de bilder jag går igång på är bilder på tjejer, trots att jag är hetero. Män är funktionella, inte något att titta på.

• Gurrag74
    MsMagnolia skrev 2013-07-31 15:54:45 följande:
    Jag gillar bilder med känslor i. Dominansbilder. Smiskbilder. Sånt liksom. Bilder som eggar fantasin.

Bra svar.. Jag tror även killar tänder på sådana bilder.. Iallafall jag
  • Anonym (Kille me samma fråga)

Jag ställer mig också den frågan.

En rolig bild, nånslags rolig min eller konstig situation?

En bild helt näck?

Med bara kallingar?

Badbuxor?

En killes hobby?

Semester bilder?

När man jobbar?

Present man köpt eller nå?

• paret

En bild där det visar hur skönt båda har det.

• keron

Går inte igång på bilder alls eftersom jag inte tänder på andra människor. Text är bättre. Som t ex sexnoveller, med målande beskrivningar om erotiska och romantiska situationer.

Asexuell men lika glad ändå
  • Petite Chérie
    cazh82 skrev 2013-07-31 15:02:22 följande:
    Rediga knullbilder funkar väl? Eller det kanske man inte vill ha från sin snubbe då, inte om han knullar någon annan.
    You know for a guy, you act like a little bitch.
  • Anonym (Elin)

Jag tycker om bilder där kroppen syns om den är fin, behöver inte alls vara avklätt, jeans o t-shirt är minst lika sexigt. Men det beror på hur du menar, till en dejt, en flickvän eller till en anonym sexchatt? När jag har chattat ville jag inte ha bild, det förstör fantasin. Kuk är helt ointressant på bild.

Det är orden och känslan som är det viktiga.

• Kickan04
    AngieT skrev 2013-07-31 22:23:57 följande:
    2XDrömmer!!/K
  • Gurrag74

Sammanfattningsvis så är det ganska olika svar, men inte så många gillar kukbilder iallafall utan tänder mer på fantasieggande bilder om jag fattat det rätt

• Filippa01
    Tycker jag med. Gärna i svart-vitt. Smakfullt men ändå så att det bara suger till i underlivet...
  • Anonym (Inte övertydligt)

T ex bilder med bara överkroppar. Jag älskar när män visar att de gillar sin kropp genom att smeka sig själva på magen. Kanske dra upp en tröja av misstag-haha. Kraftiga lår i ett par tighta jeans, som man bara råkar se för att han cyklar etc. Inget ofint, eller övertydligt. Tänk antydningar.

Svar på tråden Vad för sorts bilder tänder kvnnor på?