Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen?
Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen, bl a på venusberget?
Är det white trash att vara ung mamma med tatueringar över hela kroppen, bl a på venusberget?
Om man nu använder det uttrycket, ja lite.
Det tycker jag inte, för mig kan man vara white trash oavsett ålder eller tatueringar, man kan t.ex vara en överviktig mamma 35+ som röker som en borstbindare, är klädd i hafsiga adidaskläder och med slarvigt uppsatt tofs på huvudet, går på soc. och inte är särskilt allmänbegåvad utan tror på saker som att lakrits är gjort på ormblod och att solbrännan försvinner halvt så fort man sätter sig på charterplanet hem.
White trash behöver inte ens vara det, ett lysande exempel på white trash är bloggaren K... seek and you shall find.
Då är jag väl det då...har dock inte på venusberget!Dessutom syns inte mina gaddningar när jag är klädd i långbyxor och långärmad
För de som gillar den benämningen så är det nog ett klockrent exempel på wt.
Din bild känns mer WT
Nja beror väl på vad man menar med begreppet. De flesta människor jag träffat med tatueringar över hela kroppen har varit ganska ambitiösa och smarta. Då är nog en eller ett par tatueringar en tydligare markering.
Nej WT är inte per automatik en tatuerad ung mamma, Däremot KAN en tatuerad ung mamma vara WT precis som en icke tatuerad mamma i 35 års åldern kan vara det....
Nej, det är snyggt med tatueringar! Hudfärgat är väl en himla tråkig färg när man kan "klä" sig i annat
Använder inte ordet whitetrash. Föreställ er hysterin hos kulturvänstern om man skulle använda ordet Blacktrash för att benämna Somaliska 6-barnsmammor som går på socialbidrag?
Rasistchock? Nedsättande epitet mot vita tycks alltid passera obemärkt förbi av någon outgrundlig anledning.
Föredrar att kalla unga, tatuerade och bidragstagande småbarnsmammor för Socialdemokrater kort och gott