• TheTrader

hur ofta suger ni tjejer kuk

Anonym (Lovisa) skrev 2013-08-04 11:12:13 följande:

Det är väl klart han säger det; skulle han säga annorlunda skulle ju du känna dig otillräcklig ;)
    Jag går inte heller igång på när en tjej sväljer. Jag har inget emot det men det är faktiskt en detalj som jag tycker är ganska oviktig. 

Det viktigaste är att själva avsugningen är skön. Det är verkligen inte alla som gör det bra. Men de som gör det, jösses. Det är Guds gåva. 
  • TheTrader

Ja, det måste vara riktigt svårt. För, som du säger, alla vill ha det lite olika. Sen har ju mannen ansvaret att säga till eller ge i från sig något ljud som respons. Annars är det ju omöjligt för tjejen. Man kanske kan jämföra det lite med när en tjej fejkar orgasm.....?

• TheTrader
    Anonym (MA) skrev 2013-08-04 21:56:09 följande:
    har killen inte fräscht där nere så är man inte sugen så ofta. vart med några stycken å det är inte många som inte har den där lite unkna lukten eller ibland smakar lite kiss. men lyckats hitta en som har super fräscht så då  längtar man tills nästa avsugning ;D. då får han så fort han är sugen eller jag vill. sväljer självklart. så härligt å höra och känns killen njuta nä'r han kommer, och man känner sig som en porrskådis ! HETT ;)
Svar på tråden hur ofta suger ni tjejer kuk