• Anonym (undrar?)

Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?

Som en liten extra-tråd till min andra där jag blev osams med min fru, så undrar jag, tjejer kvinnor, skulle ni kunna tänka er att gå klädd såhär?? Skulle ni låta era döttrar göra det?

• Svar på tråden Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?
  • Anonym (tjej 22)
    Anonym (undrar?) skrev 2013-08-01 13:53:23 följande:
    Som en liten extra-tråd till min andra där jag blev osams med min fru, så undrar jag, tjejer kvinnor, skulle ni kunna tänka er att gå klädd såhär?? Skulle ni låta era döttrar göra det?

Nej haha gosh, det där är osmakligt. Billigt.
  • Anonym (HAHAHA)

Det där måste ju vara ett skämt! Jag skulle trivas mycket bättre naken än i de där grejerna.

• Anton Chigurh
    Anonym (undrar?) skrev 2013-08-01 13:53:23 följande:

Mmm, den bilden ser ju inte ett dugg photoshoppad ut. Inte alls. Men du har, TS, iofs inte påstått att den är autentisk heller.

En dylik utstyrsel är i vilket fall inget vidare vacker..... 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (undrar?)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-01 14:27:00 följande:
    Mmm, den bilden ser ju inte ett dugg photoshoppad ut. Inte alls. Men du har, TS, iofs inte påstått att den är autentisk heller.

En dylik utstyrsel är i vilket fall inget vidare vacker..... 

Njae, jag fick upp den när jag kollade på facekini till min fru , som jag skrivit om här:

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m70645002.html
Svar på tråden Såg även denna, undrar, tjejer kvinnor går ni såhär?