Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?
Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?
Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?
Jag är 30 och ser ut som 18.
Raggar absolut inte på små grabbar även om dom kan ragga på mig. Sen blir det pinsamt när dom får reda på att jag är SÅ gammal...
Är med i olika 30+ grupper för att få känna samhörighet. Är inte lätt och vara student just nu heller då det är föryngrande också.
Men en dag ska jag se det som nåt positivt
Det är vad alla säger i alla fall.
Raggar du på fjortisar har du större problem än att se yngre ut, sök hjälp.
Nu ser jag inte ut som 18 längre men om jag gjorde så skulle jag gå på systemet varje dag bara för att få visa mitt leg. Skulle naturligtvis gå till olika så de inte började känna igen mig...
Nu börjar jag iofs se äldre ut men såg länge väldigt mycket yngre ut. Kan dock få visa legg både på systemet och vid köp av tobak även nu. Jag är 34 år.
Ja, vad ska man med det till? När jag var runt 25 fick jag spela minigolf till reducerat pris. Gränsen gick vid 16...heh! Vet inte om det var en komplimang direkt.
Tyckte det var jobbigt jobbmässigt. Löste det genom att använda glasögon ist f linser samt håret i knut ist f utsläppt samt mk omsorg kring kläder och kroppsspråk. Började få lite rynkor och fina linjer vid 32 och det var en lättnad.