Vad skulle du gjort om du är 30 men ser ut som 18?
Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?
Det är inte alla förunnat att se yngre ut än vad man är. Frågan kvarstår dock, vad göra? Ragga fjortisar nere i centrumet, infiltrera ungdomsgäng eller gå med i scouterna på nytt?
Hm, jag är 25 och ser ut som fjorton. Kommer inte in på Systemet utan att visa leg i dörren. DET är inte kul!
Att visa leg på systemet eller när man köpet energidryck kan säkert vara irriterande, men i det stora hela spelar det inte så stor roll. Den allra största nackdelen är i jobbsammanhang. Det är inte särskilt roligt att hela tiden antas vara en praktikant eller att man har något skitjobb pga att pappa jobbar på företaget när man ar 5 års högskoleutbildning. Man måste hela tiden presentera sig först, med titel så att man faktiskt tas på allvar när man träffar nya kunder eller medarbetare.
Det roliga är att alla kvinnor som är 30 tror att de ser yngre ut än vad dom är men det gör dom inte. Inte ens dom som får visa leg ibland.
Jag är 30 år men de flesta tror att jag är tonåring eller i alla fall 10 år yngre än vad jag är. På systemet är jag aldrig för jag dricker inte alkohol men har fått visa leg när jag köpt lotter, ipren. Flera gånger har folk frågat vad jag går för linje på gymnasiet. Gillar att se yngre ut men nackdelen är när folk bemöter mig som en tonåring istället för en vuxen kvinna. Var inte så roligt när jag var nästan 20 och nån trodde jag var 12 år. Jag föredra äldre män, min fästman fyller snart 36.
Jag är 20 och folk frågar fortfarande vad jag ska välja för linje på gymnasiet. Kul.