Inlägg från: Anonym (Tidigt tecken?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tidigt tecken?)

Stickningar i tjejmagen - tidigt tecken?

Jag är på bim-9 imon. Kan det vara möjligt att känna symptom redan nu? Jag har haft som stickningar i tjejmagen lite senaste dagarna men mycket idag. Riktigt stickande och i bland riktigt ont. Övrigt är jag bara väldigt trött. Och lite känsliga bröstvårtor. Någon annan som haft stickningar som varit gravid? Tack !

• Svar på tråden Stickningar i tjejmagen - tidigt tecken?

Räknade visst fel. Är nog bim-10 imon.

Åh då får vi hålla tummarna! Vilken dag plussade du på LovelyDi? Tjejmage finns de väl inte direkt. Jag själv och endel andra har jag sett brukar kalla det så. Smärta eller stickningar i livmodertrakten och runt äggledare/äggstockar och så. Brukar kalla de tjejmagen.

Haha. Virre potta jag är! Räknade fel igen. Är bim-9 idag :P evig väntan!

Förlåt för mitt ordval... Var väl inte riktigt de min tråd fokuserade på. Vaknade idag av extrem! Smärta o nedre delen av magen. Alltså verkligen verkligen super ont. Som kramp aktigt. Inte alls som vanlig mensvärk. Fruktansvärt. Har inte släppt än. Håller fortfarande i sig. Gör så ont så jag mår illa av de. Bim-8 idag. Jag vet inte exakt vilken dag jag hade äl på. Men kan varit på dag 12-13. Vet att de där med att ägget tar tid på sig. Känns bara väldigt märkligt i kroppen. Smått yr har jag blivit. Extremt trött. Stickande o ont. Lite illamående och pirriga känsliga bröstvårtor. Har aldrig känt såhär. O jag har varit skengravid många gånger. Hoppas detta verkligen är på riktigt denna gången :):)

Jag är på BIM-4. Har haft denna o lite förra veckan med stickningar o dovt molande. Särskilt vänster sida. Är som lite ilande känsla typ. I morse hade jag riktigt ont i ca 10min. Fick liten ljust beiga flytning igår kväll. Bröstvårtorna känns ömma men ändå så de går att röra dem. Extremt trött! Hade tänkt testa i morse. Men ångrade mig. Vill inte slösa massa test i onödan :O Vet inte om jag vågar testa. Kommer nog bara bli ledsen. :(

Liten ljus beige flytning skulle de stå

Tack! Åh ja de är så himla svårt. Lite sugen på att testa imon. Men borde vänta egentligen. Så svårt att hålla sig! Har haft ont från o till hela dagen.. När plussade du efter nidblödningen? Var väldigt ljust beige flytning igår. Vet inte om de kan räknas som nidblödning.. Kanske bara är normalt. Har inga barn sen innan..

Åh. Vad underbart. Jag är så sugen på att testa nu. Kan inte bestämma mig om jag ska de eller inte.. :O

Kunde inte hålla Mig! Testade idag och de blev såklart ett minus :/ Jag är nog väldigt skengravid denna månaden..

Testade med morgonurin. Jag ska försöka hålla kvar hoppet lite till. Tack

Ett hjärta skulle de va med. Men kom inte med. Tack för ditt stöd.

Imon är det BIM. Vet inte vad jag ska hoppas. Vill rektorn bli gravid. Men har fått lite ökande Mensvärk nu under nattjobbet. Hoppas att den inte kommer och att det är ett gravidtecken! Är inte mensen igång imon bär jag vaknar på em ska jag nog ta ett test :) Hoppas hoppas hoppas. ! Håll tummarna!

Verkligen skulle de stå. Inte rektorn. ;)

Åh. Jag blir så ledsen :'( Bim idag. Negativt. Ingen mens. Är väl bara till att invänta den :( De är nog inte menat att jag ska a barn :'( :'(

Nu verkar det som att mensen kanske är påväg. Haft lite bruna flytningar med lite blod i. Så den kommer nog nu. Får hoppas på nästa månad. Var bara så säker på att de tog sig. Kändes verkligen så denna gången. :( Massa konstiga symptom man inte haft tidigare o sånt. O bara känslan. Men de va tydligen inte de denna gången heller :( Vi har försökt i ett år nu. Har även fått behandling med pergotime. Dock inte denna cykeln. Ska ta nu i denna nästa som börjar igen. Tar varannan gång för att få fart på ägglossningen mer. :/ Tack iaf för ditt stöd. Det värmer.

Åh tack! De kanske är något att köpa då! Har inte haft mer än de jag skrev. Blev liten blodstrimma i flytning o sen inget mer. Var som äl flytningar oxå. Äggvite aktiga med lite blod. Sega o trådiga. Får väl se om de kommer igång idag. Annars väntar väl en tablett behandling. Köpte du nån speciell rosenrot eller kan man beställa vilken som helst? Tack. Kram

Okej! Då ska jag göra de :)

Inget plus! Tack! Ska försöka hämta ut mediciner som ska hjälpa denna månaden.

Svar på tråden Stickningar i tjejmagen - tidigt tecken?