• Anonym (Lessen kille)

Min sambo är hemlig med sin telefon

Hej alla
    Jag har en sambo som för ett tag sen blev hemlig med sin telefon , dolde den , gömde den , tog bort vibrationssignalen ihop med ljudlös. Har tagit upp detta men hon säger stt det inte är något o att det e hennes telefon o hon bryr sig inte om min. Jag tycker att det inte är ok i en relation o helt plötsligt bli hemlig. Jag tror att hon döljer något men det avisar hon. Har någon blivit utsatt för detta o vad blev utgången tacksam för tipps.
    Tack från en som tror mindre o mindre på sin nuvarande relation.....

• Svar på tråden Min sambo är hemlig med sin telefon
  • Anonym (ja)

Ja jag har råkat ut för samma med hemlig med telefonen.

Ja det var illa när jag väl kollade den. Tyvärr

• Anonym (Hmm)

Det måste ju inte vara något men en gång i tiden var jag den som var hemlig med telefonen, och det var för att jag inte var bekväm i att mitt nuförtiden ex skulle se vem jag hade mycket kontakt med. 

• Anonym (H)

Har också varit med om det. Försökte komma åt hans telefon flera gånger men han ville inte lämna den ifrån sig någon gång. Inte ens på natten. Så när jag äntligen fick tag i den kunde mina starka misstankar bara bekräftas och han flyttade ut samma dag :).

• Anonym (Vad ska man göra)

Ja hon döljer troligtvis något tyvärr! :/ Dejtade, eller vad man ska kalla det, en kille som var VÄLDIGT hemligthetsfull om sin telefon. Han höll på och försökte få något till sidan av mig och försökte få tillbaka sitt ex haha! Usch för den människan! Och min sambo har under två perioder tror jag det är hållit på och varit hemlighetsfull med sin telefon.. Då skrev han med två olika tjejer. Ingen av dom intresserad av honom så det ledde ju ingenstans men han verkade ju intresserad, enligt mig då.. Man kan ju undra vad det ledigt om dom var intresserade av honom..? Han nekar iaf att han kände något.

• Michael 310

Mitt ex betedde sig så med visade sig sen att hon var otrogen och hade vart under 8 månader...

• Anonym (hemligheter)

"Den som inget har att dölja - döljer heller  inget".

Om man börjar att smussla med telefonen, har den på ljudlös och  inte gärna lägger den ifrån sig - så har man nog inte riktigt rent mjöl i påsen.

• Anonym (trist)

Nåt tok är det jag känner igen tecknen från mitt ex.

• kartoffel schädel

Om inget finns att dölja, kan hon utan problem visa.....om hon inte vill, kasta ut hyndan direkt!!

• Ganyca

Jag betedde mig precis sådär när jag var otrogen och inte ville att min dåvarande sambo skulle veta med vem eller vad jag skrev. Samma sak när en kille jag dejtade började bli hemlig med telefon, vet inte om han nånsin var otrogen "hela vägen", men han träffade iaf ett par tjejer utan min vetskap.

Svar på tråden Min sambo är hemlig med sin telefon