Vart kan jag bjuda min mamma?
Min mamma har alltid varit så generös mot mig jämt, till och med när jag har haft sambo har hon ställt upp! Oavsett om jag vill ha hjälp, måste till sjukhuset eller om jag inte har råd med mat har hon JÄMT ställt upp. Kläder, skor, smink osv har hon också köpt till mig under livets gång.
Har även fått en bostadsrätt av henne, men den är till salu och pengarna kommer såklart gå tillbaka till henne!
Nu får jag snart jobb, det betyder att jag och min sambo får en väldigt stabil & fin inkomst framöver. Så nu när jag har råd, tänkte jag tacka henne ordentligt för det hon gjort för mig.
Först tänkte jag lägga in 10 000kr på hennes konto som tack för allt, men det känns så tråkigt. Hon kommer bli arg, för att jag "slösar" bort pengarna.
Så igår kom jag på att vi kunde åka på en resa tillsammans jag & mamma, över en helg.
Vi kommer ifrån Italien så där har vi tillbringat varenda sommar, så dit vill jag inte. Grekland har vi besökt, inget för oss.
Tänkte ta henne någon annanstans.. Hon har besökt Budapest, men inte jag. Hon gillade landet och det utbud de hade. Tror ni hon skulle gilla det? Jag bjuder på resa, hotell, mat, shopping och upplevelser, vill inte att hon ska spendera en krona. Hon älskar ju att resa, så kan jag tacka henne med det? Kommer ju aldrig kunna tacka henne nog, men är det inte en bra start?
Om ni vet något annat istället för Budapest, kan ni inte tipsa? Skulle vara tacksam! :)