• Magic300

Big Brother 2006-Spoilertråd, endast BB-fans, och INGET GNÄLL!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-31 17:56:35:
    Här skriver vi vad som händer JUST NU...
    Denna tråden hör till www.familjeliv.se/Forum-5-156/m6333520.html
    Men vi skippar gnäll och massa skit. Lite mer gladare och positivare svar här tack!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-03 11:36:44:
    www.BigBrother.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-06 08:56:27:
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m7182914.html Adam, kom tillbaka till 2007

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 15:06:17:
    SKÄRPNING NU MED ORDEN...ANNARS STÄNGS SIDAN...Om dom inte redan gjort det //Magic

• Svar på tråden Big Brother 2006-Spoilertråd, endast BB-fans, och INGET GNÄLL!!!
  • Essi73

Äsch nu är det inte ens roligt att kolla Liven, det börjar bli löjligt.

Scenariot:
    Uti vardagsrummet leks det och stökas des, tjohejj vad roligt vi alla skulle kunna ha.
    I sovrum 1 råder begravningsanda. En Gabriela himlar med ögonen var gång det hörs rop utifrån, kring henne har hon sina anhängare bestående av... Therese, Linn och Samuel. Om vad? Tja det vanliga, en liten bit om att Gabriela skall gå in i bikten *ser ut att vilja säga "För jag vill gå ut" men säger det inte*.

Livet ute i v-rummet kallas för Muppetshow. Hon lyser upp då det klagas på de andra.
    Men Guuuu' gååå uuuut dåååå!!

*Och så snackar vi skit om Jessica och Tatiana*
    Så det snackas skit om alla.

• Essi73

"Om vad", skall läsas "Och vad pratas det om då?"

• Trynträ

Hoppas Tatiana åker ut snart för hon är inte bra för Jessica. Jessica har verkligen sjunkit sen hon kom in. Matkrig är väl både äckligt och barnsligt. För att inte tala om slöseri med mat.

• Mandi74

Nä, det är inte mycket action i huset just nu. Tycker att det har blivit så otroligt dålig stämmning i huset sen Tatiana kom in.. tråkigt..

• softsofie

jag blir så trött på jessica att hon alltid springer naken på överkroppen, å så sa hon ju att om hon vinner så ska hon operera sina bröst, men hon verkar ju nöjd med dom annars hade hon väl inte kutat om kring så, jag hade tyckt det var hemskt om det var mitt barn som kutade runt och visade tuttarna och sprang i string i tv!

• Mandi74

*s* sveriges mest välkända bröst just nu.. Hon behöver ju inte vika ut sig sen för alla har ju redan sett allt av henne.

Men även om hon inte skämms för sin kropp så behöver det inte innebära att hon är nöjd med den.

• Magic300
    Mandi74: Jag håller mej nog utanför Bröst-diskutionen...Men Carina har snyggast!!!!!
    "Always Look At The Bright Side Of Life"...
  • Magic300
    ÅÅhhhhhhh....Heja Anna, Heja, heja...
    Jävlar, hon ska vara kvar....
  • Magic300
    xylifon: Hon pratar bara skönt sexigt, och kommer göra bra Tv, hoppas ja...
    Hon bara är, lite blåst, men skön...
    Tänk dig henne som lärare... Nja, för sexig lärare...

Svar på tråden Big Brother 2006-Spoilertråd, endast BB-fans, och INGET GNÄLL!!!