• Magic300

Big Brother 2006-Spoilertråd, endast BB-fans, och INGET GNÄLL!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-31 17:56:35:
    Här skriver vi vad som händer JUST NU...
    Denna tråden hör till www.familjeliv.se/Forum-5-156/m6333520.html
    Men vi skippar gnäll och massa skit. Lite mer gladare och positivare svar här tack!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-03 11:36:44:
    www.BigBrother.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-06 08:56:27:
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m7182914.html Adam, kom tillbaka till 2007

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-08 15:06:17:
    SKÄRPNING NU MED ORDEN...ANNARS STÄNGS SIDAN...Om dom inte redan gjort det //Magic

• Svar på tråden Big Brother 2006-Spoilertråd, endast BB-fans, och INGET GNÄLL!!!
  • Aannaa

Å nu ska ha massera henne................ han får lixom inte NÅN respons av henne alls....... *suck*

// Stolt Emilia-mamma ♥
  • komp

Hej allihopa! Vet nån varför det står mest på norska när man är inne på BB sidorna? Ni som har live vad händer med Boo på dagarna,vad gör han? Usch vad jag tycker synd om S samtidigt är han ju pinsam,som springer efter apa hela tiden!!

• inka

de nominerade va gabi robin och thommy. om inget skrivit det förut

• Jofimiel

De är ju pest eller kolera... men hoppas G åker me dunder o brak!

~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • sofialisa

Jag har lagt min röst på Gabo såå klart och jag hoppas innerligt att vi splipper henne på söndag ..

• inka

jag ska lägga min röst på gabbi och det lär nog bli några stycken för jag vill ha ut henne

• Monsa

Vi tittade också på S och G inatt, usch och fy säger jag bara. Han är fööör smart för den där leken. Tyckte Samuel gjorde så bra ifrån sig först men så föll det! Tänk sen på utsidan, då kanske hon bestämmer sig för att inte gilla hans barns mamma eller någon annan. Kanske tar hasn barn för mycket uppmärksamhet så hon blir utan, ska han välja då med eller?

Jag tror Gabbi flyger och far! Tommy är ju lite intressant och Robin är ju en hålligångare!
    Tyckte det fanns stora likheter mellan Gabriella och Muffe igår, typ vi har ju pratat om detta bla. bla. bla. Nä både Samuel och Jessica är för starka för sånt trycka-ner-tjafs!

• Helen72a

var bara tvungen att kopiera detta från BB´s hemsida..... Gannys biografi Fundersam

Hon kallar sig datanörd, denna chilenskfödda tjej som även haft både Arjeplog och Skellefteå som hemorter. Kanske är det drömmarna om att bli flygvärdinna som hänger sig kvar när hon planerar att eventuella Big Brother-pengar enbart skall gå till att resa.

I huset kommer Gabriela främst att sakna sina vänner, att gå på krogen och att surfa på Internet. Det lockar henne att få utveckla relationer med de andra deltagarna, men att hon är rädd för att hennes ärlighet kanske kan uppfattas av de andra deltagarna som bitchighet.

Hon lovar att bidra till roliga fester, hålla hårt i sin epilator och vara ärlig. Det återstår dock att se om Gabriela kommer att dela med sig av sina dolda talanger inom rytmisk gymnastik eller matlagning.

tillåt mej SMÅLE

Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
Svar på tråden Big Brother 2006-Spoilertråd, endast BB-fans, och INGET GNÄLL!!!