• Svar på tråden Några mlm intresserade?:)
  • Åsisen

Haha nej de är inte pyramidspel, de är mlm inte samma sak ;)

• Åsisen

Ja så är de, stor skillnad på pyramidspel och mlm :) Tyvärr har mlm fått dåligt rykte och en stämpel för alltid känns de som, vilket är synd då de finns mlm företag som är riktigt bra och seriösa! Där alla är lika mkt värda och kan gå om någon som varit med längre.

• Åsisen

Spelar ingen roll när man kommer in, tidigt eller sent, du tjänar bra på mlm oarsätt :) Och man kan såklart komma ifatt någon som varit med längre i spelet, lite upp till var och än :)

• Åsisen

I mlm köper du inte saker för att sälja. Men däremot har man jue produkter som man tex rekommenderar och själv gillar som folk blir intresserad av och iså fall köper. Men mlm är framförallt att få andra oxå intresserad av denna sortens jobb och börja jobba med de. Men de är klart sälja produkt kan/gör man jue oxå :) men man köper jue inte hem ett lager och sen säljer. Inte detta mlm jag håller på med iaf :)

• Åsisen

I mitt mlm företag är de så :) vi får provision tex om en kompis drar in ett par st så får vi för dem oxå och tvärtom, om jag tar in ett par st så får dem fär dessa oxå :)

Svar på tråden Några mlm intresserade?:)