• Anonym (Adnama)

Konstig känsla då jag kissar, framfall?

Hej,

Sen ca 5 dagar tillbaka har jag upplevt en underlig känsla då jag kissar.
    Inga problem att starta, inget som svider eller gör ont. Men precis då det ska vara slut händer något, som en kittlande obehagskänsla som stoppar upp det hela och det sista kommer inte ut? Kan fortfarande känns mig lite kissnödig, men det händer ingenting.
    Det varierar i styrka den här konstiga känslan som jag inte riktigt kan specificera vart den sitter.

Inte mer kissnödig än vanligt.

En del gånger som från ingenstans kan jag däremot bli så där tokigt kissnödig så det nästan rinner över, för det sedan gå över igen. När jag väl går på toaletten upplever jag mig inte så där tokigt kissnödig som jag nyss var. Kan hålla mig ett tag till om det behövs.

Känns som en liten tampong sitter lite för långt ner ibland. Som om något är där det inte ska vara, inuti mig - om ni förstår var jag menar?

Ibland har jag svårt att knipa av strålen, går inte alls. Det har alltid funkat förut.

Haft diskbråck nyligen och har fortfarande en ömmande värk dels i ryggen och över vristen då jag hade nervpåverkan.

Lämnade urinprov idag som visade en del "äggvita i urinen".
    Fick antibiotika utskrivet, men inga bakterier fanns.

Någon som varit med om något liknande?

• Svar på tråden Konstig känsla då jag kissar, framfall?
  • Masken84

Så kan jag känna när jag har uvi men eftersom du inte hade några bakterier i urinen så är det inte det. Man kan få något som heter stressblåsa och då kan man känna lixom som det tränger/ trycker på i blåsan utan att man ens är kyssnödig. Även tydliga symtom vid uvi. Du har ingen könssjukdom? Luktar kisset något? Testa och dricka tranbärs juice det hjälper mig när jag bara känner av trängningar!

Svar på tråden Konstig känsla då jag kissar, framfall?