Inlägg från: prettysusan |Visa alla inlägg
  • prettysusan

Utredning sommar/höst 2013

hej.. =) Hoppar in här jagmed.. jag  o min sambo har försökt sen nov 2011 o inget har hänt så nu har jag bokat min första tid 3 okt.. så nu är det dax!!! Frustrerande när inget händer :/ Men så nu har man snart iaf kommit igång med utredning och snart förhoppningsvis + på stickan :D
    va fick ni göra på första besöket?

• prettysusan

Axsson :
    jaa verkligen jätte trist, varje gång mensen dyker upp blir man lika lessen och nu dök den upp igen så nu tänkte jag att de är dax..!!! ja o skönt att man äntligen tog tag i det o ringde de där samtalet till gyn!! =) Ah ok så de va lite det jag misstänkte att skulle hända på första besöket =) Nu vill jag bara att dagen ska komma så man verkligen är igång!!! ja o hoppas att ni oxå får de där efterlängtade plusset snart =)
    haha min sambo är ju inte direkt överlycklig över de här med sperma prov men de e värt de sa han!!!

• prettysusan
    Axsson skrev 2013-09-18 15:59:15 följande:

Nej men precis! Så jobbigt att få den där jäkla mensen.. Men snart måste vi ha våra plus! Varje mens är ju ett steg närmre i alla fall Glad

Ja allt är ju värt det och tycker ändå det är vi tjejer som får stå ut mest med blodprover, gynundersökningar, äggledarspolning, hormoner osv Flört Dom kan gott lämna ett spermaprov, haha!  
    hahah de håller jag med om!!! Vi får nog stå ut me lite mer haha.. så han får knipa igen;)
    Jaa o plusset får se till o komma snart!!! för oss alla :D
  • prettysusan

sååå nu är bollen i rullning=)=) Va i dag hos gyn me sambon och nu är utredningen igång!!!! ska gå o ta blodbrov när jag fått min mens och sambon har fått remiss till spermaprov =)=)
    och idag hos gyn så sa hon att allt ser bra ut och att jjag har ÄGGLOSSNING ;) gissa va jag ska göra idag haha =)=)
    lääängtar så till plusset.. hur går de för er andra?

• prettysusan
    Axsson skrev 2013-10-03 17:54:57 följande:

Skönt att det är igång och härligt med ägglossning :D Kör hårt!

Jag tog ett neg test imorse så mensen kommer på lördag så blir blodprov på måndag för min del :) Sen borde vi få veta svaren på våra prover nästa vecka eller veckan efter det. Snart 3 veckor sen mannen lämnade sitt prov. Så då blir det bokning av spolning om hans prov är bra. 
    aaa jag hoppas på att de tagit sig nu.. men de känns som att de blir som alla andra månader men de återstår o se.. jaa så du har lämnat prover?? Sj får jag göra de snart om mensen kommer.. o som sagt denna väntande gör jue en toookig!!!!!
  • prettysusan
    Axsson skrev 2013-10-09 18:59:19 följande:

Jag lämnade i måndags men tar 3 veckor till att få svar på dom.. seg väntan alltså!!
    Håller tummarna att du blir gravid innan! 
    ja de hoppas jag med, och detsamma hoppas de tar sig för alla oss..!!!!! varför ska det vara så svårt?!!!
Svar på tråden Utredning sommar/höst 2013