smulanjag skrev 2013-08-14 14:30:40 följande:
Jag tänkte också börja igen vt-15. Bebisen måste ju hunnit bli 1 år innan jag kan lämna till barnomsorg så så får det bli. Ja jag ringde studievägledare Eva Bergström och hörde med henne och enligt vad jag förstod det som ska det inte vara några problem att få studieuppehåll. Helst vill de att man går en hel termin men det kan ju inte jag så då sa hon att vi kunde komma överens om att jag kan gå i början på november. Jag ska besöka henne på kontoret i oktober tyckte hon och stämma av mer.. Hoppas verkligen inte att det blir några problem nu då jag tagit tjänstledigt från mitt arbete nu!
Ok, ja det är samma här. Hoppas man får må någorlunda bra så man klarar höstterminen bara! Då ska jag också se till att ringa henne. Det blir inga problem ska du se! Skönt att inte vara helt ensam med uppehåll då!
Jag kommer in på lök10g men då ska man välja undergrupp, och det har jag ingen aning om vilken som ska väljas? Verkar vara ganska olika scheman för dom olika grupperna med.
Men jag antar att man kan se schemat lättare sedan när man kan registrera sig för kursen.
Sedan hittar jag verkligen inte facebook-gruppen... Man kanske inte kan se den om man inte har någon vän som är med? Jag heter iaf Frida Ström från Kungälv om "Smärta" vill lägga till mig :)