• Anonym (Robban)

TJEJER: Avstår ni sex eller förhållande om killen har omskuren penis?

Känner mig lite tveksam till att starta en tråd till i ämnet förhud kvar vs omskuren penis, men...

Efter att ha läst en av de andra trådarna, där i princip alla tjejer verkar föredra en penis med förhuden kvar och blir mer eller mindre äcklade av en omskuren penis, undrar jag: Dumpar ni en kille om han har omskuren, kanske "ful" penis?

Är själv omskuren sedan tio år tillbaka pga trång förhud, och en del fula ärr av stygnen blev det på ena sidan tyvärr. Men den är ren, hyggligt stor och hård åtminstone...

• Svar på tråden TJEJER: Avstår ni sex eller förhållande om killen har omskuren penis?
  • Kolibri12

Det skulle vara en konstig människa som som skulle avstå ett förhållande enbart för att mannen är omskuren. Bara sex, tja, en del kanske gör det. Själv skulle jag inte avstå någotdera enbart på grund av förhudens eventuella frånvaro, så viktigt är det inte.

• cazh82

Man blir väl inte ihop med en penis heller, eller vilken man skulle vilja ha en kvinna som bara tar honom pga det?

• Anonym (Robban)
    cazh82 skrev 2013-08-06 19:43:45 följande:
    Man blir väl inte ihop med en penis heller, eller vilken man skulle vilja ha en kvinna som bara tar honom pga det?
    Jag förstår din poäng; blir själv inte ihop med ett par bröst, hur mycket jag än gillar bröst.

Men: när man läser andra "förhudstrådar" (lät kanske lite äckligt, sorry... ) kan man ju få intrycket att en penis utan förhud är rejält motbjudande, så jag blev nästan lite orolig...
  • Smulan 89

Nej, skulle aldrig dumpa en kille för att han var omskuren. Tycker att det är "snyggare" med förhuden kvar, men det betyder inte att det är fult med en omskuren penis. För mig skulle en omskuren penis vara ovant, men inte äckligt eller fult. Bara den är fräsch och skön till det man använder den till så är det bra =)

• IsDimma

Jag har haft ett förhållande med en omskuren man och det fungerade jättebra.
    Men om jag bara skulle välja kuk och helt strunta i mannen så skulle jag valt en man med mycket förhud. Fast jag har inte för vana att göra så
    Den här gången föll jag för en man med i mitt tycke för stor kuk men det funkar jättebra det med.
    Kuken betyder extremt lite för förhållandet till mannen.

• Anonym (Bättre borta)

Jag tycker att förhud är fult som stryk! Skulle för den delen inte för en sekund avstå från sex eller förhållande med någon jag ville ha det för den sakens skull. Men omskuren är klart snyggare!

• cazh82

Aldrig hört talas om att det skulle vara mer/mindre önskvärt åt något håll.

Har aldrig hört en kvinna gaffla om att det skulle vara negativt på något sätt, nu diskuterar man väl inte sina mäns penisar så. Sluta oroa dig för mycket, ligg och fantisera om ett par stora lökar istället.

Anonym (Robban) skrev 2013-08-06 19:53:18 följande:
    Jag förstår din poäng; blir själv inte ihop med ett par bröst, hur mycket jag än gillar bröst.

Men: när man läser andra "förhudstrådar" (lät kanske lite äckligt, sorry... ) kan man ju få intrycket att en penis utan förhud är rejält motbjudande, så jag blev nästan lite orolig...

• Anonym (Robban)
    cazh82 skrev 2013-08-06 21:10:53 följande:
    Aldrig hört talas om att det skulle vara mer/mindre önskvärt åt något håll.

Har aldrig hört en kvinna gaffla om att det skulle vara negativt på något sätt, nu diskuterar man väl inte sina mäns penisar så. Sluta oroa dig för mycket, ligg och fantisera om ett par stora lökar istället.
    OK, ska följa ditt förslag, tack för bra svar!
  • Anonym (Tvärtom)

Tycker tvärtom!! Omskurna snoppar SÅ mycket finare och fräschare. Min sambo har det och jag är så nöjd över det ;) Så oroa dig inte över det, tror det är måååånga fler som tycker som mig.

• oOMayaOo

Jag å andra sidan känner inte en enda tjej som inte föredrar en omskuren kuk framför en ej omskuren.

Svar på tråden TJEJER: Avstår ni sex eller förhållande om killen har omskuren penis?