Flytta ihop med barn utan att förstöra en underbar relation?
Ja, som frågan lyder.
Efter skilsmässan har jag träffat min underbara man!
Det finns inget med oss som inte är fantastiskt, vi klickar ihop på alla sätt. Delar intressen, smak, har fantastiskt sex, samma tokiga humor, samma framtidsdrömmar. Ja det finns inget som inte känns underbart med honom.
Vi har båda vars en fyraåring. Sedan har jag en tonåring och en tonårsbonus sedan mitt förra äktenskap.
Eftersom vi har det så jäkla bra är vi båda rädda att förstöra något genom att köpa något gemensamt. Jag vet sedan mitt förra äktenskap vilka konflikter som kan uppstå med barnuppfostran och bonusar.
Vi har vars ett fint boende idag, men saknar honom när vi inte ses. Dessutom är det ju fantastiskt att bygga upp ett gemensamt hem, för att inte tala om allt roligt vi kunde göra för pengarna vi hade sparat.
Men vår relation är det viktigaste och vi vill inte förstöra något. Dessutom är det ju väldigt lyxigt att ha sitt eget, där jag kan få rå om mig och mina barn, o jag vet att han känner samma.
Så vad säger ni? Är det möjligt att flytta ihop och leva familjeliv utan att förstöra åtminstonde en del av det fantastiska som vi har nu?
Vi har träffats i snart ett år.
Någon som lyckats? Känns som om alla faller i samma fälla och förstör sina relationer på kuppen.