• 3lins

Tjäna pengar

Är en student som är i stort behov av att tjäna snabba pengar på sidan av mitt studerande. Någon som har några tips? Är verkligen öppen för alla förslag. Ser gärna att det är ett arbete som kan ske hemifrån men som sagt ALLA förslag välkomnas!! 

• Svar på tråden Tjäna pengar
  • 3lins
    Linnisch skrev 2013-08-26 09:53:27 följande:
    Var bor du?
    Örebro
  • Dina08

Bli mystery shopper, det är jätteroligt. Vill nog varna lite för Herbalife ovan. Barnvakt genom förmedling, läxhjälpare dito.

• Grande Rock

När jag pluggade jobbade jag extra som bartender på en liten pub, ett jobb som passar mycket bra att kombinera med studier då allt arbete är förlagt till kvällar och helger.

The Devil Stole the Beat from the Lord
  • jsanna11

Läste med intresse tråden här. har själv suttit i samma situation:/
    Och hjälpt många genom de sista 4 åren
    Så startade en blogg om det.
     Kan smartstudies vara något?
    klirrikassanhemma.blogspot.com Jag har ingen reklam på bloggen så tror nog det är ok att sätta ut den här.
    Har inte heller något att sälja på bloggen::)
    Hoppas det hjälper.

• Fru Eastwood

*Sniff, sniff*
    Fler än jag som tycker att det luktar pyramid här inne?

Gå inte på det där med Google Sniper bara TS, som vanligt när saker låter för bra för att vara sanna, så är de också det.

• jaghopparhögt

En väldigt bra regel, om någon tjänar 20-500000 på något enkelt så vill man inte lära ut det till andra.

• jsanna

ja oj kikade på hemsidan om 20 till 50000 och ja...vad säga! Inte pyramid utan ren skär försäljning tror jag....

Min tumregel om det kostar så hoppa av, att tjäna pengar ska inte kosta något.
    Man behöver inte vara rik för att tjäna pengar och snabba klipp etc...snick snack om du inte är daytrader

Såg att du bor i Örebro TS vet inte riktigt vad som finns där att arbeta med
    men kniper det så spring med reklam.

• Virrevurt
    3lins skrev 2013-08-08 02:11:46 följande:
    Vad menar du med det? jag kan göra allt! Jag är en väldigt framåt tjej som ofta uppfattas som äldre. Tar mycket ansvar och har bodd själv sedan 15 då jag studerar på egen ort. Älskar barn och skräms absolut inte av hårt arbete. Jobba nu 4 timmar innan skolan på ett bageri så ser att ett kvälls/eftermiddags jobb skulle vara bra!
    Jag har sökt hela internet efter jobb som man kan göra hemifrån, bli inte blåst på alla roulette, binary signals, blackjack metoder som finns överallt, har testat dom och det funkar inte för fem öre.
    Men efter att jag spenderat mycket tid och pengar på letande hittade jag en sak som funkade affiliate marketing och en väldigt bra metod SEM Search engie marketing. du använder dom två tillsammans och skapar optimala sidor för inkomst
    Läs mer om det på min blogg i sidfot 
    http://www.börjatjänapengarsnabbt.com/
Svar på tråden Tjäna pengar