• mirror1988

vi som ruvar sommar 2013 :)

Hej jag och min sambo har försökt få barn under 5 års tid och nu håller vi äntligen på med vårt första ivf försök :)
    Igår den 7 augusti fick jag insatt en fin blastocyst. Så tänkte vi ruvar kunde följas åt :)

• Svar på tråden vi som ruvar sommar 2013 :)
  • Kärleksdröm

Man kanske bör joina denna tråd med, trots allt ruvare nu ;)

• Kärleksdröm

Tack så mycket, är på RD 6 :) imorgon blir det 7. Hoppas bara mens håller sig borta o jag plussar den 20 e :) Hur långt har du kommit?

• mortilltre

Jo jag har kommit så långt som till (nu på Torsdag) hela 10 år efter förlossningen av vårt tvillingpar som kom till efter andra försöket uppe i Falun - så det var allt ett litet tag sen nu. *ler*

• Caro

Hejsan,

Jag har genomgått min första IVF och är också på Ruvardag 6 idag. Har även testdag tisdagen den 20/8.
    Varje dag är kamp mot denna eviga tid och varje kväll tackar jag högre makter för att allt varit som det ska vara i min mage!

Kärleksdröm: får man fråga om du känt nåt särskilt? Symtom?
    Är spännande att få höra andras erfarenheter och så.

Skriv gärna mera, alla ni här inne

• mirror1988

Ruvardag 6 här med idag och kärleksdröm är med på samma :) vilken klinik går du på caro ? :) jag går på rmc Malmö :) har du några känningar ?:)

• Kärleksdröm

Caro - åh vad rolig,t har känt illamående stundtals och svullen men vet inte om de är för crione. Idag gick man in på ruvardag 8. Börjar bli nervös men detta ska gå bra. Men livrädd för mens. Har även haft mens smärtor men vet inte om det är molvärk eller mensmärta. Så lite jobbigt. Mirror1988 har du också haft det? Eller du Caro? Kul o ha någon o snacka med då man kan följas åt.

• mirror1988

hej jag tjuvtesta igår och tyckte se ett svagt streck syns ej på bilden det är det nedersta så va tvungen att testa i morse vilket är det översta och tycker mig tyda ett streck :) vågar inte ta ut glädjen i förskott utan ska göra nytt på fredag och se om det blivit starkare :) Ser ni med de så jag inte inbillar mig S

• mirror1988

det är först idag som de hållt på i magen som menssmärtor eller inte riktigt som menssmärtor utan mer som det drar  obehaglig känsla men mina bröst är inte alls så ömma som de varit. /

Svar på tråden vi som ruvar sommar 2013 :)