Fråga Oraklet (anonymt)
Hur ser det ut med jobb för mig den närmsta tiden?
Frid.
Nej
Du kommer snart att börja jobba.
Ta hand om dig.
Nej
Du kommer snart att börja jobba.
Ta hand om dig.
Nej, han kommer inte lämna henne för dig.
Du är menad för någon annan. En ensam själ som letar efter dig och som kommer att finna dig när du minst anar det.
Jag ser att du kommer vara din egen chef. Kanske starta ett företag.
Du kommer hur som helst vara kaptenen över ditt eget skepp.
1. Nej men ge inte upp hoppet för det. Det kan hända att ni kanske endast får ett stort hus/lägenhet och ingen båt, eller tvärtom båt och mindre hus/lägenhet.
2. Ni kommer bo kvar.
3. Han har en bit att klättra men det är vägen dit som betyder något eftersom han har en del att lära sig om sig själv.
4. 4
5. Ja
6. Ja
Om 1 år.
Barn var det svårare att se...ser siffran 4 och 0 framför mig. Det kan betyda mycket.
Din relation verkar inte stå på en stadig grund.
Det kommer bli bättre. Jag ser en ljus framtid för dig.
Efter regn kommer solsken och det stämmer här.
Var inte orolig.
Ni blir endast vännner.
Ser inget på sista frågan, tyvärr. Det kan hända att du får barn igen men ser inte om viljan kommer finnas där.
Kommer strax tillbaka...
Börjar från sida 41.
Ni båda måste ge varandra utrymme om detta ska hålla.
Ni kan inte fortsätta på samma spår. Det ser väldigt mörkt ut för er om ni fortsätter på samma spår.
Du kommer må bra igen när du börjar ta hand om dig själv först.
Barnen kommer att må bra när de ser dig må bra.
Ekonomin kommer lösa sig inom den närmsta framtiden.
Jag ser två saker ang. er relation. Någon kommer vara otrogen och att någon kommer ge mer än den tar. Någon kommer vara nästan besatt av den andre. Jag hoppas givetvist att jag har fel.
Jag ser att du kommer flytta nån gång i livet men ser inte vart...
Din hälsa ser bra ut och kommer förmodligen fortsätta vara bra.
Han döljer något.
Någon av er kommer ta steget och lämna.
Jag avbryter denna tråden nu för det krävs för mycket fokus för att kunna svara ingående på vad jag ser och känner.
Jag kommer starta en annan tråd om astrologi där jag är mer kunnig och kan erbjuda mer djupingående svar och analyser.
Om ni har skrivit i denna tråden så avslöja inte det i min andra tråd! Var anonyma.
Det enda ni ska skriva är t.ex.
" NN
Född 4 September 1990 i Stockholm Stockholm klockan 16:00"
Det är allt.
Utifrån denna informationen kan jag genom astrologi se in i er framtid, ert förflutna och även er relation till andra.
En annan sak jag kan göra är relationsastrologi, samma sak som ovan plus er partners (fortfarande anonymt!) och se hur ni funkar tillsammans!
Mer info i den nya tråden som kommer heta "Astrologi/horoskop-analys".