• Anonym (arg)

1177- alltid otrevliga eller bara mot mig?

Ja.. Jag undrar om dom varit otrevliga mot er, för det har dom varit mot mig flera ggr. Senast idag

jag : hej jag heter xxx och är 18år. Jag har haft nageltrång i ca 2veckor. Vad gör jag?
    1177: hej xxxx sjuksköterska . varför  i helvete ringer du på en fredag om du haft det i 2veckor?
    jag: öhm..  för det gör dubbelt så ont nu , som de gjorde igår. Därför ringer jag! 
    1177: ahaja. Jävla onödigt att ta det nu på en fredag eftermiddag.
    jag: jaa. Kan vi ta vad jag göra ist ?
    1177: jaa.. Vi får väl ta och boka en tid åt dig då!!! 

Jag tycker man inte öppnar samtelet  på detta vis.. och är otrevlig! 

• Svar på tråden 1177- alltid otrevliga eller bara mot mig?
  • Thotis90

Vad i helvete?! Hur kan man vara så äckligt jävla otrevlig? Vad spelar det för roll om man ringer på en fredag? Om du hade skadat dig ordentligt och hade varit i akut hjälp av rådgivning, skulle hon då neka dig det bara för att det är fredag?

Kommer du ihåg vilken tid du ringde? Jag tänkte om du kunde anmäla det på något sätt. Surkärringar som henne skall absolut inte arbeta på 1177! 

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Vickan I

Sa h*n verkligen helvete och jävla?! De har aldrig varit otrevliga när jag ringt om barnen, men ibland inte vidare hjälpsamma. Tycker allt de säger går att googla fram själv.

• Jennie med ie

Jag har alltid blivit bra, proffsigt och trevligt bemött av 1177. Däremot mindre trevligt av personalen i luckan på jourläkarmottagningen då jag efter att 1177 rått mig tagit mig dit (bröstsmärtor som visade sig bero på inflammerad benhinna i bröstkorgen typ).

• Whitetrash86

Har ringt många ggr ang barnen och även när jag var gravid. Och dom har aldrig varit otrevliga.

Någon som kanske inte tycker om att jobba på en fredag? 

• SweeneyTodd

Personen hade nog en dålig dag...

• Jennie med ie
    Whitetrash86 skrev 2013-08-09 17:02:04 följande:
    Har ringt många ggr ang barnen och även när jag var gravid. Och dom har aldrig varit otrevliga. Någon som kanske inte tycker om att jobba på en fredag? 

Nån som blev störd då hon satt och surfade på FL kanske...
  • Whitetrash86
    Jennie med ie skrev 2013-08-09 17:03:07 följande:

Nån som blev störd då hon satt och surfade på FL kanske...
    Mycket troligt.. fan ta alla som stör under Fl-tid.
  • Anonym (ssss)

Jag hade försökt kontakta någon chef och berättat om,inte okej att göra så.
    Synd att du inte spelade in det själv, aftonbladet hade nog betalat ett par kronor för det  :D

Själv har jag mest varit med om att de aldrig fattar att jag enbart kan ringa utlandsnumret, alltså det nummer man ska ringa om man är utomlands, eftersom skype inte klarar av att bara ringa 1177. Men de vägrar fatta det utan säger att jag ska ringa vanliga numret för att få prata med någon lokalt.

• Fatheya

Otrevliga har de väl varit då och då men aldrig att de har svurit åt mig.

Anmäl det! Så där beter man sig helt enkelt inte. 

Svar på tråden 1177- alltid otrevliga eller bara mot mig?