Inlägg från: Vandelay |Visa alla inlägg
  • Vandelay

"Pojkmammor som mest av allt önskar sig en dotter"

tobiq skrev 2013-08-10 19:20:31 följande:
    Förresten, tror ni inte att man önskar sig sitt eget kön mkt i barnen pga att man vill kunna känna igen sig utseendemässigt?

Jag skulle säga att våra barn är en total blandning av oss, men både nu och främst i framtiden lär ju våra flickor antagligen likna mig mer eftersom de kommer ha kvinnliga drag, kvinnliga kroppar och (kanske) långt hår som jag?
    Fast jag är tjej och liknar mycket mer min pappa, har nästan inga likheter med min mamma. Min syster liknar ingen av dem! 

Läste länken i ts och det var typ det löjligaste jag har läst. Det finns väl inga garantier för att ens dotter kommer älska att ha rosa spetsklänningar. Har en granne som nyligen bytt kön från kvinna till man, fatta besviken morsan måste vara, enligt länken ;) 
  • Vandelay
    Anonym (sara) skrev 2013-08-10 20:37:54 följande:
    jag hoppades på pojke när jag blev gravid , men ficj veta att det var en tjej på ultraljudet , blev superglad såklart , men jag fick ingen tjej , de såg fel , nu är flickrummet nedpackat och väggarna målade blå , alla mina gamla bebiskläder ligger åter i en kartong och jag förbereder mig på att aldrig få bli mormor. 
    jag vill inget helldre än att få den där dottern de sa att jag hade.  
    Varför tycker du att du måste ändra allt bara för att det inte blev en tjej?
Svar på tråden "Pojkmammor som mest av allt önskar sig en dotter"