Inlägg från: Anonym (vetinte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vetinte)

"Pojkmammor som mest av allt önskar sig en dotter"

Jag är tjej och jag ivll helst ha en dotter.. Och en son. Men om jag får en son ka njag ju inte skämma bort honom med nallar och sådant. Det vore lite trist. Annars är jag en pojkvlicka själv och jag skulle lära min dotter att jaga och fiska men jag vill göra tjejgrejer också, ju. 

• Anonym (vetinte)
    LillGris skrev 2013-08-11 13:35:43 följande:

? Förlåt om jag är dum nu men varför kan inte din son få nallar? Min unge herre gillar förvisso sina gosekaniner mer än nallarna, men nallarna duger alldeles utmärkt de med.
    Men inte en massa hellokittynallar och andra sanrioleksaker som jag är galen i. Eller jo, när han är liten visserligen men det känns väl inte som en killgrej senare i livet medans jag fortfarande gillar hellokitty och jag är 22.. 

• Anonym (vetinte)
    LillGris skrev 2013-08-11 13:46:03 följande:

Men en dotter kanske tycker att hello kitty är skittöntigt, lika gärna som en son kan gilla det? Jag är 27 och har aldrig varit särskilt rosafluffig av mig. Du förutsätter ganska mycket om barnets personlighet och preferenser du.. Det är ju inte som att 50% av jordens befolkning går runt och gosar med hello kitty. SÄRSKILT inte i vuxen ålder.
    Hon kommer då inte komma undan att jag kommer köpa miljoner hellokittygrejer till henne iaf. Oavsett om hon gillar det eller ej. 

• Anonym (vetinte)
    minerva123 skrev 2013-08-11 13:52:17 följande:

Men då kan du ju köpa en miljon HelloKitty-grejor till din son också oavsett om han gillar det eller inte?
    Det är rätt opojkigt med hellokittygrejer så jag vill inte det 

• Anonym (vetinte)
    LillGris skrev 2013-08-11 13:58:18 följande:

Jag tycker det är rätt okvinnligt att hålla på med hello kittygrejer också iofs
    Ja det är mer flickigt. 

• Anonym (vetinte)
    LillGris skrev 2013-08-11 14:01:34 följande:

Nja, det är mer töntigt. Tycker jag.
    Jag tycker du är töntig 

Svar på tråden "Pojkmammor som mest av allt önskar sig en dotter"