• ulse

Ber om ursäkt

Skrev ett inlägg här med länk till en dopsida jag har gjort eftersom så många frågat efter mitt dopprogram och det blev mycket jobb för mig att skicka det till alla. På något sätt har det spridit sig att jag har det så jag får ofta mail där man frågar om det.

Jag har lagt enormt mycket jobb på mina dop. Det blir nog så när man förlorat ett barn att man gör extra mycket när man sedan fått ett levande barn. Så därför är det kul när mina ideer och det jag gjort kommer till användning.

På dopsidan hade jag en länk till en annan sida där jag gör lite fotojobb m.m och därför klassades mitt inlägg om dopsidan som reklam och jag fick en varning. Just för att det inte skulle uppfattas så hade jag ju gjort en separat dopsida och lade inte dopprogrammet på min vanliga sida. Att jag sedan där hade länkar trodde jag var ok och inte hade med detta att göra eftersom jag då inte "lurar" in folk någonstans utan går man vidare in på den sidan har man ju gjort ett aktivt val. Men så var tydligen inte fallet utan detta var så allvarligt att jag fick en varning härifrån.

Jag vill självklart att ni som vill skall få dopprogrammet ändå så ni som vill ha det får skriva er mail i ett inlägg här. Vågar inte lämna ut min mail eftersom det kanske kopplas till sidan och så är det reklam.
    Nu hoppas jag att detta inte är reklam, bäst att förtydliga, dopprogrammet är en wordfil av det dopprogram vi hade i kyrkan i två versioner. Den ena är för att se det på skärmen och den andra för att lätt kunna skriva ut det på ett dubbelvikt A4.

Det innehåller ingen e-mail adress, inga länkar, ingenting. Bara kyrkosaker och det kostar inget, jag skickar det till den som vill ha bara för att jag tycker det är kul att det kommer till användning!

Ber återigen om ursäkt för att jag gjorde "reklam"

• Svar på tråden Ber om ursäkt
  • Linda å Fredde

Hej
    jag skulle, som så många andra oxo ta del av ditt dopprogram.

Passar på att tacka på förhand oxo. roligt att ngn vill dela med sig

Kram från Linda å Mevin [email protected]

Älskade Melvin är äntligen här
Svar på tråden Ber om ursäkt