• Fatheya

Hur ser man vem som följer en på facebook?

På några av mina vänners profiler så kan jag se vem som följer dem men hur gör man det på sin egen?

Jag vet att jag har minst en följare och är nyfiken på om jag har någon annan. 

• Svar på tråden Hur ser man vem som följer en på facebook?
  • Pandamamma79
    Fatheya skrev 2013-08-10 21:33:38 följande:

På några av mina vänners profiler så kan jag se vem som följer dem men hur gör man det på sin egen?

Jag vet att jag har minst en följare och är nyfiken på om jag har någon annan. 

Vad menar du med följare?
  • Fatheya
    Pandamamma79 skrev 2013-08-10 21:45:21 följande:
    Vad menar du med följare?
    Man kan skriva offentliga inlägg som alla kan se och de som inte är ens vänner kan följa en och få aviseringar när man har postat ett offentligt inlägg.
  • Pandamamma79
    Fatheya skrev 2013-08-10 21:47:56 följande:
    Man kan skriva offentliga inlägg som alla kan se och de som inte är ens vänner kan följa en och få aviseringar när man har postat ett offentligt inlägg.
    Ok. Ingen aning, detta är första gången jag hör talas om detta. Hänger själv inte så mycket på Facebook längre.
  • Fatheya
    Myapocalypse skrev 2013-08-10 21:51:30 följande:
    Trodde inte man kunde det om man inte är vän med personen
    Det är därför det kallas offentliga inlägg. Alla kan alltså se det, förutom de som är blockerade. Relativt nytt.
    Pandamamma79 skrev 2013-08-10 21:50:37 följande:
    Ok. Ingen aning, detta är första gången jag hör talas om detta. Hänger själv inte så mycket på Facebook längre.
    Det är rätt nytt.
  • LillaJag06

Beror det inte på vilka inställningar man har på sin sida?

Har aldrig hört detta.

• Fatheya
    LillaJag06 skrev 2013-08-10 23:44:54 följande:
    Beror det inte på vilka inställningar man har på sin sida?
    Har aldrig hört detta.
    Menar du om man har följare eller inte? Ja, det gör det.

Men jag lyckades lösa problemet igår. Tog bort och la tillbaks och tadaa problemet löst så det måste ha varit någon bugg. 
Svar på tråden Hur ser man vem som följer en på facebook?