• Anonym (Knulla vem)

Vem vill du knulla

Min dröm är att det kommer någon med en hund som knullar mig och sedan att matte knullar mig också

• Svar på tråden Vem vill du knulla
  • Anonym (x)
    Anonym (vem) skrev 2013-08-11 11:19:50 följande:

Ja jag vet Anton. Pinsamt men sant Är ju dock inte ensam om den saken misstänker jag, o jag är inte säker på att du skulle ta mig i första hand ur den långa kön. Skratt
    Och du kommer väl ännu längre bak i kön om du bara håller dig anonym och tänker så. Tag en chans istället. 
  • Anonym (Hon)

Låter kanske lite fantasilöst men det finns en man här på FL (ingen som nämnts i tråden är) som gärna får knulla mig. Smart, rolig och verkar snäll och omtänksam. Verkar ha rätt sexuell smak med vilket är viktigt för mig. Han vet om att jag finns men vet nog inte om mitt intresse även om jag tror han gissat det. Får kanske göra något innan någon annan hinner före. 

• cazh82

Men se till att hångla upp honom nu, upp och hoppa på stocken.

Anonym (Hon) skrev 2013-08-11 13:32:20 följande:
    Låter kanske lite fantasilöst men det finns en man här på FL (ingen som nämnts i tråden är) som gärna får knulla mig. Smart, rolig och verkar snäll och omtänksam. Verkar ha rätt sexuell smak med vilket är viktigt för mig. Han vet om att jag finns men vet nog inte om mitt intresse även om jag tror han gissat det. Får kanske göra något innan någon annan hinner före. 

• Anonym (Hon)
    cazh82 skrev 2013-08-11 13:35:16 följande:
    Men se till att hångla upp honom nu, upp och hoppa på stocken.
    Får väl göra det. Fast jag är lite blyg och rädd att bli nobbad. Får ta och samla lite mod. 
  • cazh82

Nej, man får hugga direkt.

Robert 832 skrev 2013-08-11 13:36:11 följande:
    Håller med cazh82! Finns ingen anledning att dra ut på det.

• Robert 832
    Anonym (Hon) skrev 2013-08-11 13:44:26 följande:
    Får väl göra det. Fast jag är lite blyg och rädd att bli nobbad. Får ta och samla lite mod. 
    Om du istället aldrig gör det så kommer du ångra dig sen när/om någon tar honom. Sätt fart!
  • cazh82

Ja gör det, nobbad kan alla bli ibland så ta det med en klackspark så. Håller tummarna.

Anonym (Hon) skrev 2013-08-11 13:44:26 följande:

• Anonym (o)

Min killes bästa vän. 

• Anonym (Vet)
    Anonym (Knulla vem) skrev 2013-08-11 00:06:57 följande:
    Jag vill bli knullad av både en hund och husse de får gärna turas om
    Testa, är än bättre irl.
Svar på tråden Vem vill du knulla