Bli slickad
Hej hej... Jag kan bidra med det jag skrev i en annan tråd Om jag gillar det ? Jajamensan... Bland allt härligt man kan göra inom sex är det att gå ned på en kvinna min absoluta favorit. Jag har slickat både naturligt håriga kvinnor och också rakade. Det enda som skiljer är den klassiska klyschan om 'hår i maten' men det stör mig inte egentligen. Det är inte svårare att bli av med än att flytta munnen lite och slicka insidan av hennes lår, vips är hårstrået borta och man kan återgå till sin kvinnas gudomligt vackra och inbjudande kön. Det jag tycker är allra bäst, och den ställning som är lättast att använda sig av om man som jag vill slicka länge och väl, är att ligga på rygg under kvinnan. Hon kan suga mig lite under tiden om hon vill, men ifall det stör hennes.njutning, kåthet och koncentration kan hon med fördel vila huvudet mot endera låret. Detta är en mkt tacksam ställning för mig eftersom man slipper nackspärr helt och hållet. Ifall man vill kan man ha en kudde under huvudet så man kommer närmare henne. Här kan man så variera oralsexet ganska mkt. Man kan slicka hennes klitoris, blygdläppar, området mellan slida och anus, och så såklart hennes anus om hon gillar det. Man har fin utsikt över området vilket är mkt upphetsande bara det. Jag gillar också att använda mina fingrar på vänsterkanten för att göra det skönt för henne.Långfingret kan man med fördel olja in en smula och föra in och ut ur anal, medan pekfingret gör samma jobb i slidan. Detta i kombination med att låta tungan spela fjäderlätt men fort emot klitoris gillar många av de kvinnor jag legat med och kan ge dem kraftiga orgasmer. Själv njuter jag enormt av att göra detta. Höra hennes tunga andetag och flämtningar medan hon gnuggar sitt kön mot mitt lyckliga, av kåtsafter drypande ansikte. Att så få hennes orgasm i ansiktet är en ljuvlig avslutning, som jag varmt rekommenderar de män (och flator) som ännu inte provat detta. Tack för ordet, vill gärna få kommentarer här eller in i inboxen :)