• sockerkanel

Bli slickad

Även jag skulle vilja slicka en tjej men mest vill jag bli slickad och pullad av en tjej. Har varit med i en trekant där vi var två tjejer och en kille men den andra tjejen var väldigt passiv och blyg så jag var mest med killen och han fick liksom alternera mellan oss. hade det varit idag hade jag varit mer aktiv på tjejen själv och slickat henne. Får väl se om jag får nån chans att ha sex med bara en tjej nån dag. En dröm som blir starkare med åren.

• sockerkanel

Bettizzz13, visst vore det härligt att känna en naken kvinnokropp mot sin egen. Vill gärna smeka och kyssa en kvinna, känna hennes bröst och hud under mina händer.

• sockerkanel

Ja jag med men det känns svårt att hitta nån som vill. Är inte ute så mkt så gå på gay-klubb för att hitta en tjej känns inte aktuellt.

• sockerkanel

Jag vill gärna prova dubbeldildo eller varför inte strapon. Fast bara att få smeka brösten, kyssa och pulla en tjej hade känts som en bra start. Sen vill jag ju gärna bli slickad, pullad och rimming ja tack.

• sockerkanel

Nej inte testat. Du får berätta hur det var sen. Inget kan ju ersätta en riktig tunga. ;)

• sockerkanel

Z02, du kan få knulla mig med strapon. ;)

Hade inte haft nåt emot att vara tre i sängen heller, tre tjejer eller två tjejer och en kille. Fredagsmys...

• sockerkanel

Men sen får du vända mig om så jag får se och känna dina bröst samtidigt som du tar mig... Fan blir mycket dildo onani av den här tråden... :)

• sockerkanel

Nej det är ju just det som är kruxet. Svårt att bara fråga kollegan eller grannen på bussen. ;)

• sockerkanel

P30, vad ville du med det inlägget? Å varför avsluta det med "välj en eller flera...."? Välja det för vad då? Vem har sagt att en tjej skickar bättre än en kille å övning ger färdighet är väl applicerbart på i princip allt.

Svar på tråden Bli slickad