• Lever så

Bli slickad

P30 skrev 2013-10-31 18:40:37 följande:
    Jag har väl inte skrivit vilket kön som slickar bäst? Jag tror att de flesta slickar med tungan.

Det jag menar med välj en eller flera är att ibland har man tur och allt bara funkar. Ibland kan det behövas både fingerfärdighet, uthållighet, erfarenhet och stort intresse för att det skall bli bra.

Visst, ibland säger jag självklara saker, som att övning ger färdighet. Det skall ses som en kommentar till att någon tidigt i tråden trodde att bara för att hon själv hade fitta så skulle hon vara bättre än män som då normalt saknar egen sådan. Jag tror att träning och intresse, oavsett kön väger upp eget fittinnehav.

Jag försökte också hävda att det är mycket, mycket lättare att slicka en tjej som själv testat att slicka, då förstår hon utmaningen... 
    Är beredd att hålla med.. slicka fitta är fan ingen lek Flört jag har provat en gång och jösses vad mycket det var att hålla reda på... Snart kommer jag få prova att knulla min man med strapon och han har redan sågat mina höftrörelser.. Ja ibland är det bra att pröva någon annans skor för lite ödmjukhet FlörtSkål
    never a failure always a lesson
Svar på tråden Bli slickad