• Bettizzzz13

Bli slickad

sockerkanel skrev 2013-10-07 19:46:03 följande:
    Även jag skulle vilja slicka en tjej men mest vill jag bli slickad och pullad av en tjej. Har varit med i en trekant där vi var två tjejer och en kille men den andra tjejen var väldigt passiv och blyg så jag var mest med killen och han fick liksom alternera mellan oss. hade det varit idag hade jag varit mer aktiv på tjejen själv och slickat henne. Får väl se om jag får nån chans att ha sex med bara en tjej nån dag. En dröm som blir starkare med åren.

Det är också en dröm och tanke jag har att få chansen att ha sex med enbart en tjej
  • Bettizzzz13

Sockerkanel... Det hade varit härligt

• Bettizzzz13

Sockerkanel: Jag har upplevt att bli smekt men inte slickad.. Skulle vilja uppleva allt igen...

• Bettizzzz13
    Unicorn666 skrev 2013-10-16 10:16:35 följande:
    Det var mest bara på test och väldigt basic med kyssar, tungor och händer. Nu vill jag inkludera leksaker, rumpor, smisk, rimming och sådär.

låter skönt
  • Bettizzzz13

Sockerkanel: Det låter väldigt trevligt

• Bettizzzz13
    Unicorn666 skrev 2013-10-21 12:04:48 följande:
    Jag skulle också vilja vara med två flickor till. Se när de slickar varandras fittor, bröst och rumpor och få vara med med två fingrar inuti deras fittor samtidigt när vi kysser varandra alla tre. Jag vill bli slickad både fram och bak samtidigt av två flickor.

Det låter riktigt skönt. Det skulle jag också kunna tänka mig.
  • Bettizzzz13
    Anonym (Trekant) skrev 2013-10-22 14:02:33 följande:
    Det där är min dröm, en trekant med två tjejer..
    tjejen som får min hårda blir samtidigt slickad eller slickar den andra tjejen... har svårt att se ngt som är sexigare än så... 

Det låter som en riktigt skön dröm. Det hade varit trevligt och mysigt att få uppleva
  • Bettizzzz13
    Theresiakram skrev 2013-11-19 20:42:18 följande:
    Tjejsex är riktigt skönt.. Tänder även på när min sambo tar en annan tjej bakifrån samtidigt som hon slickar mig
    Tyvärr är det svårt att hitta en tjej som är sugen på trekant där killen får va med på ett litet hörn

Jag kan tänka mig att ha tjejsex där killen är med på ett hörn
  • Bettizzzz13

Är just nu riktigt sugen på att bli slickad av en tjej

Svar på tråden Bli slickad