Inlägg från: Frökenfrykena |Visa alla inlägg
  • Frökenfrykena

Bli slickad

Eva006 skrev 2015-01-11 02:29:34 följande:

Ser inget problem med att vara "hetero" och gilla tjejsex. Jag är kär i min man men blir kåt av en massa olika saker som t.ex. tjejsex.

Och snälla mesersmittar. Börja inte förklara för mig vad heterosexuell betyder. Hål er till ämnet.

Håller helt med! Jag och min man har ett underbart sexliv tillsammans men det innebär inte att jag inte gillar tjejsex, jag älskar det! Jag är bisexuell men föredrar att leva med en man (vilket inte är uteslutande ett sexuellt val såklart).
    Jag tror dessutom att vara duktig på att slicka är ingenting som tjejer eller killar per automatik är bättre på, har varit med grymma killar och grymma tjejer, mindre bra killar och mindre bra tjejer, handlar inte om kön.
  • Frökenfrykena
    IzaRiRi skrev 2015-03-22 23:16:46 följande:
    Givetvis är det skillnad av att bli slickad av en tjej! Den man tittar på har ju två bröst! Det är skillnaden! Inte känslan. Alla slickar olika och har olika tekniker... En tjej slickar inte bättre el sämre el snabbare el långsammare.
    Det är väl upp till den som blir slickad hur den vill ha det.
    Bästa sexet är ju när man vet om varandras fantasier och önskningar och förhoppningsvis uppfylla dessa önskemål.
    Sen om det är någon med bröst gör det inte annorlunda....
    Håller helt med :)
Svar på tråden Bli slickad