Fler som planerar graviditet i "hemlighet"??
Anonym (2an tätt) skrev 2013-11-10 09:00:47 följande:
Åh nej Liten till!! Hoppas verkligen inte att det är någon farlig blödning! Jag blödde lite 3 dagar efter äl (tror jag) som var slemmigt och äckligt? Men jag vet inte vad det var, så kan inte hjälpa dig med det
Hur är det idag? Mycket blod eller lite? Mer eller mindre än igår? Ont?
Här blöder jag fortfarande? Lite lite, fyller inte ens en halv binda om dagen och blöder ingenting om natten.. skitskumt! syster sa att jag skulle ta ett gravtest nu i veckan eftersom jag testade på egentliga BIM -5.. men jag har inga hemma, och jag hade så grymt ont i magen igår! så att jag bara ville krypa ihop i fosterställning och skrika till och från!
Jag kan uppdatera er angående mig och killen också, han var helt oförstående igår när jag ville prata, öste ur sig massa dumt, jag var visst trångsynt, småsynt,, sur hela tiden, bitter, fittig och psykiskt instabil... så jag packade en väska åt min son och en väska åt mig själv, kastade farsdagspresenten i ansiktet och sa "den är från din son!" och var på väg att sticka, ut genom dörren med bilnyckeln i handen och sonen i vagnen, och tro fan, då ville han prata... jag var rak, sa att jag känner mig psykiskt misshandlad när han säger sånt om mig (inte första gången det kommer i ilska) och att jag känner mig ensam och utanför när jag sitter här hemma med sonen hela tiden.. efter någon timmas snack så verkade han förstå, bad om ursäkt flera gånger och ville rätta till det, så ja, vi bor väl under samma tak fortfarande, men jag har varnat honom om att jag är seriös, känner jag mig ensam/utanför/psykiskt misshandlad en gång till så kommer jag inte stanna, han sa att han förstod och att det inte ska hända igen.. sen sa han att han hellre säger dumma saker om mig till mig istället för att råka slå till mig.. jo, sant kanske, men inget av det ska väl vara nödvändigt? så idag sitter jag här i soffan med min son medan han sover, ska fram och köpa frallor och göra frukost på sängen åt honom och hoppas att det inte händer igen, men jag känner mig nollad, vet inte vad jag känner längre...
Hoppas verkligen han ändrar sig nu då!! Håller tummarna för det.
Jo jag blödde inget under natten, men så fort jag reste mig ur sängen så började det igen. Är precis som vanlig mens nu, och ungefär samma mängd tror jag. Känns rätt ok ändå, jag har ju min son så jag tror det är värre att få missfall om man inte har barn sen tidigare. Men jag vet inte.
Det jävligaste är att ha binda. Jag har aldrig det, och jag tänkte såhär, att hade jag inte testat så hade jag ju trott att det bara var vanlig mens som var två dagar sen, och då använt tampong. Men nu ska man ju inte göra det, men jag tänker ha binda hemma och tampong i allafall när jag ska bort idag, får byta varje timme och vara extra noga med hygien och allt. Tror nu det är jättedumt? Det dom sa på gyn var att det kan komma klumpar som ska ut och det gör de inte när man har tampong. Men har jag det 1-2 timmar när vi är borta och sedan binda så kommer de väl ut ändå? Eller? Jävla skit grejer. Och jag som inte skulle gå in här mer, men man vill ju ändå se hur det går för er och få hoppas och glädjas lite med er. För det gör jag ändå!
Så får vi se när vi kan/vill börja försöka igen.