Inlägg från: Anonym (Singeltjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singeltjej)

Skype "bus" - gör du?

Jag har både Skype och kik. Det verkar som om dom flesta killar vill ha kik, eftersom det är

"Lite mer diskret" Dom är ju inte lediga, så dom vill väl smyga lite...... Kan man ha ett hemligt Skype?

Eftersom jag inte får ner Skype i mobilen, ( tycker allmänt att Skype segar sig) så har jag kik i mobilen, och får några riktiga smaskiga bilder och videos ;)

• Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-11 15:48:22 följande:

Har kik och har funderat på att skaffa Skype, men är det så att det laggar är det ju inte så roligt.

A strunta i Skype, man kan ju skicka allt på kik som man kan på Skype ändå -;)
  • Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-11 15:57:59 följande:

Aha....trodde att Skype var till för att köra via cam.

Jo det kan man, men tycker den strular annars. Fördelen är ju om det funkar så blir live o det är ju gött, ibland;)
  • Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-11 16:42:32 följande:

Det är ju sant, en annan grej att se den andra

;)
  • Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-11 17:06:51 följande:

Härlig tanke... :)

Får se om någon vill sen...hahaha

Visst är det-;)

Är man med på pannkakan kan få hur många "kikkare" som helst, gäller o inte blanda ihop dom bara =))
  • Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-11 17:28:00 följande:

Jag är inte med där...kanske ska fundera på det. Men det är nog lättare för tjejer, är väl en tjej på trehundra killar eller nåt. :)

Ingen aning faktiskt, men säkert nåt åt det hållet... Gå med, det är kul!!!
  • Anonym (Singeltjej)
    Anonym (Pi) skrev 2014-09-11 17:33:37 följande:

Jag har ett skypekonto, men använder det för helt andra saker, skriver med mina vänner.

Hade jag varit singel - och intresserad av att sexchatta - så hade det väl inte spelat någon stor roll, men nu är jag i ett monogamt förhållande och skulle aldrig göra det. Skulle min partner göra det skulle jag se det som otrohet och göra slut. Men för min egen del finner jag det totalt ointressant.

Dessutom: ni som är i monogama förhållanden och har ett "hemligt" konto, hur känns det för er när ni använder det? Skänker ni någon tanke åt er partner? Själv tycker jag inte man ska pyssla med sånt som behövs hållas hemligt från ens partner, för uppenbarligen är det något fel i det.

Håller med dej, såna är svin! Du anar inte hur många dom är :((

Först börjar man chatta med dom, och man antar att dom är singlar. Sen kommer man på att man kanske ska fråga om dom är singlar, vilket många av dom inte är...
  • Anonym (Singeltjej)
    Anonym skrev 2014-09-11 18:40:08 följande:

Vad heter du där? :)

Du kan ju inboxa namnet.

Inboxa vart??!! -;)
  • Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-11 18:45:03 följande:

Här....

Tänkte inboxa dej, men du finns ju inte...
  • Anonym (Singeltjej)

Då måste jag fråga, hur tar man bort folk från skype som man inte vill ha kvar??

Det enda som raderas är den senaste konversationen.

Fick visserligen en ny på Skype häromdagen från HP, en riktig 10 poängare, grrrr.

Han gjorde precis det man skulle och jag blev glad

• Anonym (Singeltjej)
    Prof.Kalkyl skrev 2014-09-11 17:07:02 följande:

Använder endast KIK i dagsläget, roligt och ganska harmlöst ;)

Ganska harmlöst vet jag inte om det är, inte med några av dom killar jag har på kik iaf;)

Men jag klagar inte =)
  • Anonym (Singeltjej)
    Qwertyui1 skrev 2014-09-27 02:04:44 följande:

Du verkar ju riktigt rolig både på skype och kik, var/hur har du hittat din kontakter? :) Tycker det är otroligt hett att skypa med en tjej..

Från HP. addade en på kik senast igår ikväll. Han började svamla med en gång, och jag är inte den som är den, men vissa blir bara föör mycket.

Tycker kik är bättre för där har jag lärt mej hur man tar bort, men det har jag inte på Skype. Då där är ju vissa dönickar kvar.
  • Anonym (Singeltjej)
    Qwertyui1 skrev 2014-09-27 02:04:44 följande:

Du verkar ju riktigt rolig både på skype och kik, var/hur har du hittat din kontakter? :) Tycker det är otroligt hett att skypa med en tjej..

Sen om jag ska vara riktigt ärlig så är det inte jag som hittar dom, det är dom som hittar mej. Det enda jag gör är att gå in på trevliga/ snygga killars profil.

Det räcker många gånger;)
  • Anonym (Singeltjej)
    MrMom skrev 2014-09-27 13:53:03 följande:

Ok, har nog lagt mig som privat då.

Prova på Kik |

||

||

\/

En gång till... ?

Jag har skrivit till dej här på meddelanden...
  • Anonym (Singeltjej)
    Daniel 723 skrev 2014-10-01 21:26:33 följande:

Du får gärna adda mig om du vill snacka på kik, skicka ditt alias via pm till mig! 

Du var lika hemlig du
  • Anonym (Singeltjej)
    göteborgskillen skrev 2014-10-02 19:27:09 följande:

Kan du inte adda mig på kik?

Eller får jag adda dig?

Du kan väl skicka ett pm till mig.

jag är ny här så inte så haj på sidan än.

kram

Göteborg här med!!
Svar på tråden Skype "bus" - gör du?