Inlägg från: Mineralvatten |Visa alla inlägg
  • Mineralvatten

Varför är ni så jävla äckliga?

Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:27:53 följande:
    Jag har en duschslang som sitter på sidan av toaletten, som de har i många länder där de inte använder toapapper.. 
    I sverige använder vi toapapper flitigt, fick till o med i thailand papper av en tjej när jag skulle låna toan för att jag va svensk.

Det e inte så fräscht att torka med bara papper och sen använda string t.ex.

Sen om man spricker lite när man bajsar och sen bara torkar med papper gnuggar man ju in såret med bajs..
    men att använda string är inte särskillt hygiensiskt ändå.
  • Mineralvatten
    Anonym (relax) skrev 2013-08-12 21:40:56 följande:
    Tur du inte jobbar inom äldrevården iallafall Ts  
    haha eller hur.
  • Mineralvatten
    susa skrev 2013-08-13 14:19:02 följande:
    Genomsnittet bajs utanför/i öppningen är i storlek som 1/4 jordnöt, hörde jag från någon undersökning för några år sedan (kommer inte ihåg var så därför blir det ingen länk). Tänk då på att många inte har något alls vilket betyder att några har mycket mer Kräks.

Det finns också folk som inte tvättar händerna efter toabesök. Godisskålar på restauranger har visat sig ha bajsbaciller från smutsiga händer. Just sayin'
    äter  man godis eller nötter ur en skål på en restaurang så får man ju skylla sig själv, så länge det inte är upphälls och enbart för ens sällskap.
    jösses.
  • Mineralvatten
    Anonym (Öhh) skrev 2013-08-13 15:21:48 följande:
    Nej. Som sagt, har varit hos läkare och han såg inget fel på testerna.
    laktosintollernas precis som glutenallergi syns inte på testerna alltid. trodde att folk visste det?.
    för att se om man har glutenallergi så bör man göra endoskopi och gastroskopi för att se om tarmluddet är borta (det är ju det som är glutenallergin, att tarmluddet försvinner när man äter gluten om man inte tål det).
    laktosintollerans testas enklast genom att man helt enklelt testar att äta laktosfritt.

jag ska kunna äta laktos både enligt laktosbelastning, blodprov och pricktest men icke.
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?