Inlägg från: Anonym (Haha!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha!)

Varför är ni så jävla äckliga?

Ts, du vet att det är bajspartiklar i fisar va? Det är därför det luktar bajs om fisar. Tvättar du ändalykten efter varje fjärt?

• Anonym (Haha!)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:44:19 följande:
    Jag har absolut inte fobi för bajs, förstår bara inte varför folk använder papper istället för att använda vatten och göra sig rent ordentligt efter ett toabesök. 

Jo, det skulle jag kunna ha, men jag föredrar att tvätta mig med vatten. 
    Har du ingen ut-och-in-effekt alls på din ballongknut? Mitt papper brukar vara torrt och vitt efter torkning. Knappast kladdigt och knappast äckligt.
    Anonym (relax) skrev 2013-08-12 21:44:15 följande:
    Lite "fel" dock. Gasen luktar illa för det är bakterier, inte bajs.
    Bakterier som  som kommer från bajset. Hur som helst, det måste ju vara bakterierna TS tycker är äckliga.

• Anonym (Haha!)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:46:19 följande:
    Men herregud, läs vad jag skrivit, jag vill inte ha bajsrester kvar i rumpan, det handlar inte om bakterierna. Det handlar om bajsresterna.. 

Och det är roligt att det finns så många psykologer på FL, kommer alltid på tal om fobier, terapi etc etc..

Varför har du bajsrester kvar i rumpan när du bajsat?
  • Anonym (Haha!)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 21:51:22 följande:
    Vet du inte hur det går till när man bajsar?
    Jag skrev inte att jag har string, vart har du läst det? 

Jag vet hur det går till när JAG bajsar och där finns fan inga bajsrester.

Hur gör du när du tvättar dig? Vatten är ju inte bakteriedödande, det tvättar bara bort den synliga smutsen. Du lär ju få massa äckel på händerna om du inte spritar efteråt, om du nu har så mycket bajsrester kvar i arsenalen?
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?