Inlägg från: Anonym (fyfan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Jag kan verkligen inte förstå varför man bara torkar sig med papper efter man bajsat..
    Om du hade fått bajs på nån annan del av kroppen hade du väl inte bara torkat bort med papper???
    Kan någon snälla förklara varför??

• Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?
  • Anonym (fyfan)

Jag har en duschslang som sitter på sidan av toaletten, som de har i många länder där de inte använder toapapper.. 
    I sverige använder vi toapapper flitigt, fick till o med i thailand papper av en tjej när jag skulle låna toan för att jag va svensk.

Det e inte så fräscht att torka med bara papper och sen använda string t.ex.

Sen om man spricker lite när man bajsar och sen bara torkar med papper gnuggar man ju in såret med bajs..

• Anonym (fyfan)
    puss skrev 2013-08-12 21:11:57 följande:
    Men hur lyckas du kleta in arslet med bajs?
    kletas inte in i bajs, men det kommer ut ur hålet och automatiskt är det bajs där... Det visste du väl?
  • Anonym (fyfan)
    Peter 672 skrev 2013-08-12 21:06:16 följande:
    tycker definitivt det vore bättre med en sån dusch som man använder i vissa länder, t.ex. thailand.
    brukar själv ställa mig på huk i duschen när jag väl är hemma.

men är man någon annanstans har man ofta inte den möjligheten. blött papper kan väl på sin höjd vara det man kan göra då.

håller med om att vanligt papper egentligen inte är särskilt effektivt rent hygieniskt.
    Har stora problem med att gå på toa hos andra _(vilket jag bara gör om det är panik) just pga detta.

• Anonym (fyfan)
    Anonym (XXX) skrev 2013-08-12 21:33:47 följande:
    Som sagt, man torkar bort ev rester med papper. Sedan duschar väl de flesta nästan varje dag. Och man använder underkläder, så röven är inte bar. Jag tror att underlivet och röven är de renaste kroppsdelarna hos de flesta, bakterierna på händer och fingrar är betydligt flera.
    så om du fick bajs på knät t.ex skulle du bara torka det med papper?
  • Anonym (fyfan)
    Pallas skrev 2013-08-12 21:34:43 följande:
    Tror det är du som har problem här, inte majoriteten av befolkningen. De flesta duschar/tvättar sig med tillräcklig regelbundenhet för att det inte ska bli ett sanitärt problem.
    Okej.. 
    puss skrev 2013-08-12 21:35:06 följande:
    Det kommer ut ur hålet, kletar inte ner skinkorna och försvinner plums.
    Klart.
    Då kan man jju skita i att torka sig överuvudtaget då?
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (XXX) skrev 2013-08-12 21:38:37 följande:
    Jag brukar inte få bajs på knäet, jag är inte så vig. 
    Nej, men du förstod vad jag mena, eller hur?
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (Bajs) skrev 2013-08-12 21:37:30 följande:
    Men sätt dig på huk i duschen efteråt då, som Peter.  Problemet löst! 
    Hos någon annan? 
  • Anonym (fyfan)
    Choco skrev 2013-08-12 21:37:56 följande:
    Håller med om att det är äckligt. Kräks Har alltid med mig parfymerade våtservetter när jag är ute ifall jag behöver göra en nr 2. Hemma duschar jag alltid efteråt. Arslet ska va rent och fint. Skrattande
  • Anonym (fyfan)
    taquine skrev 2013-08-12 21:39:29 följande:

Hur svårt kan det vara att ha våtservetter eller en liten flaska olja med sig  och torka arslet med om du nu har en sådan fobi för bajs
    Jag har absolut inte fobi för bajs, förstår bara inte varför folk använder papper istället för att använda vatten och göra sig rent ordentligt efter ett toabesök. 

Jo, det skulle jag kunna ha, men jag föredrar att tvätta mig med vatten. 
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?