Inlägg från: Anonym (slangkorv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (slangkorv)

Varför är ni så jävla äckliga?

Har duschslang som sitter i krnen i handfatet på toan. Tvättar mig i arslet endast om jag är lös i magen. Annars nä. 

• Anonym (slangkorv)
    Rocktrollet skrev 2013-08-13 05:40:01 följande:
    Jag är nog överrenlig. Tvättar mig ordentligt i rumpan på efter morgonens toalettbesök och duschar direkt när jag kommer hem från jobbet. Sen på kvällen gör jag rent ansiktet ordentligt.

Avskyr när folk skyller på att man blir torr av att duscha mer än 2-3 gånger i veckan. Vafan liksom?? Jag är hellre torr än äcklig. 
    Jag får utslag som kliar om jag duschar för ofta. Såna här varma dagar blir de varannan dag.. Annars 2-3ggr max i veckan. Har ingen lust att bli rödblommig i hela kroppen, klia sönder mig och må apa liksom!
    Är hellre ödmjuk än dömande!!!  
  • Anonym (slangkorv)
    Anonym (String?) skrev 2013-08-13 16:11:08 följande:
    Jag är mer förvånad att kvinnor och kanske män använder string 2013, NEJ ingen rumpa ser bra ut i string inte ens Gisele Budchen (stavning?) första supermodell jag kom på. String om nått är ett äckligt och fult plagg
    Inte snyggt men de värsta e dock att de inte sitter så bekvämt! Skär in i rövhölet/rövsköran... Kräks
  • Anonym (slangkorv)
    Anonym (Z) skrev 2013-08-14 00:12:02 följande:
    Vem fan vill endast blaska med lite vatten?! Tror ni att det räcker för att det ska bli rent? Om ni får bajs på handen, skvätter ni då bara lite vatten på handen och låter det vara så?

Efter utträttat behov brukar jag inleda med att spola av kroppen, från halva torson och nedåt, med desinfektionsmedel, för att sedan gå loss ordentligt med stålborste och kaustiksoda på området kring anus. Därefter sköljer jag med klorin och avslutningsvis polerar med ett fint sandpapper. Sedan upprepar jag proceduren några gånger om jag känner att det behövs.
    Bästa inlägget hittills!  
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?