Varför är ni så jävla äckliga?
Det är väl endast vid magsjuka eller dylikt som vatten eller våtservetter känns motiverar, i vanliga fall syns det ju knappt på pappret att man bajsat. Det är helt enkelt spårlöst som en annan medlem skrev ovan.
Det är väl endast vid magsjuka eller dylikt som vatten eller våtservetter känns motiverar, i vanliga fall syns det ju knappt på pappret att man bajsat. Det är helt enkelt spårlöst som en annan medlem skrev ovan.
Anonym (-) - Jag uttalade mig generellt (om "friska" magar). Givetvis finns det människor som har problem med sin avföring.
Glesmustaschio - Jag duschar hela kroppen två gånger om dagen, morgon och kväll, och byter givetvis underkläder i samband med detta. Lägg därtill att jag torkar min ändalykta ren efter det att jag bajsat (någonting jag i regel gör en gång om dagen). För mig hade en dusch efter toabesöket inte bara upplevts som krångligt utan också som onödigt.
Jag förstår inte riktigt vad som kan fastna i arslet efter det man bajsat som inte toalettpappret klarar av att ta bort?
Anonym (.........) - Ja, har man inte bekymmer så skaffar man sig det :P