Inlägg från: Anonym (Rent) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rent)

Varför är ni så jävla äckliga?

Våtservetter ICA's babyservetter, alltid efter att jag har bajsar efter rekommendation av min gynläkare, alltid varje kväll innan jag går & lägger mig.

• Anonym (Rent)

För att jag hade infektion i underlivet & upprepade mf

• Anonym (Rent)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 22:18:01 följande:
    kunde det bero på smuts från rumpan trodde gyn?

Inte bara kan, det berodde på det. Då bakterier kan (kommer) komma in i slidan av sex, fel trosor, fel metod då man torkar sig etc
  • Anonym (Rent)
    Anonym (Funko) skrev 2013-08-13 10:24:05 följande:
    Efter att ha läst på fl vågar jag knappt använda offentliga handfat längre. Jag är rädd att det gör mer skada än nytta. Folk sätter ner nerskitna ungar i handfaten och tydligen ska man inte vara så säker på att inte även människorumpor varit där. Jag vill inte dela tarmflora med hela Sveriges befolkning. Jävla äckel..., ni som springer runt på dass med intorkad rumpa i jakt på heligt vatten kan ju tänka på det nästa gång ni tar någon (kanske mej) i hand!

Ush, bara en undran vad anser du barn/ungar är för något om inte människor?
  • Anonym (Rent)
    Anonym skrev 2013-08-13 18:20:47 följande:
    Menar du inte glutenintolerans nu?

Glutenintolerans Kan synas på blodprov, dock oftast inte. Men laktosintolerans syns däremot på blodprov, & det finns tre olika varianter, en primär, en sekundär ( en medfödd, en orsakad av annan åkomma ex gluten, "plötslig" intolerans) jag själv har den medfödda dvs jag har successivt förlorat enzymet för att bryta ned mjölksockret & tål ingen laktos alls, förutom att jag även är glutenintolerant.
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?